Eve bir not bırakıp eşimi terk edeceğim. Anlaşmalı boşanma davası açacağım. Notuma bakıp fikir vermek isteyen var mı?

Okuyup fikir vermek isteyen olur mu? Amacım yumuşak bir dille kavgasız ve düşmanca olmadan tek celsede anlaşmalı boşanmak ve onu buna ikna etmek. Sizce olmuş mu not? İsteyene göndereceğim

Güncellemeler
2 ay
Daha önce yüz yüze konuşarak ayrılmak istediğimi söyledim. Yüz yüzeyken kavga ederken eşyalarımı toplayıp gitmeye de çalıştım ama büyük bir kavga ediyorsak ve ikimiz de sinirliysek bile ben gitmek isteyince ve eşyalarımı toplamaya kalkışınca birden gözleri doluyor sonra ağlıyor beni ikna etmeye çalışıyor elimi kolumu tutup sarılıyor vs. Birden yumuşuyor tüm siniri gidiyor yalvarma moduna geçiyor. Ayrılma nedenim siniri değil bu arada. Normal sakinken de yapamıyorum ben dediğim oldu birçok kez. Y
Güncellemeler
2 ay
Yine ağlayıp yalvarıyor bırakmıyor vs
Eve bir not bırakıp eşimi terk edeceğim. Anlaşmalı boşanma davası açacağım. Notuma bakıp fikir vermek isteyen var mı?
Cevapla