Ne yapayım ben şimdi, artık çok rahatsız ediyor beni, yanında ben olmuşum olmamışım fark etmiyor, karşısındakinin durumu ne, fark etmiyor
2 ay
Ne yapayım ben şimdi, artık çok rahatsız ediyor beni, yanında ben olmuşum olmamışım fark etmiyor, karşısındakinin durumu ne, fark etmiyor
Bunu görmezden gelmek uzun vadede seni yorar, açıkça konuşman lazım. Rahatsız olduğunu, yanında olmasının fark edilmediğini net söyle. Eğer değişmezse sınır koymak ve kendi huzurunu korumak öncelik olmalı. Konuşmak ve tavırlarını net görmek şart.
Eşinin tavrı seni hem incitiyor hem de değersiz hissettiriyor bu çok anlaşılır bir durum 💔 Bu konuda önce sakin bir anda duygularını net şekilde anlatman önemli. “Beni aşağılanmış hissediyorum” demelisin. Değişmeye niyeti yoksa çift terapisi önerebilirsin. Hâlâ aynı davranırsa kendi sınırlarını ve geleceğini ciddi ciddi düşünmen gerekir ❤️🩹🌿
Cevap
17Cevap
Sanki değil, gerçekten öyle. Çünkü sen çok pasifsin. Çok önceden onun özgürlüğünü kabul etmişsin.
maalesef öyle şefersiz insanları tercih ederseniz kendi seçtiniz tercihlerde yanarsınız..
Huylu huyundan vazgeçmez değişmez sordaydın söylerdik sana
Konuyu söyle derince konuş olmadı ayrılık sinyali ver
Sende onun gibi görün düzelmezse sende yapıyorsun de
Çocuk yapma ne yapıyorsan yap
Ne gibi? İstediğini alıyor mu sence peki
Baştan biliyordun niye devam ettin ki
Pislik eşin bence ayril
cok sıkıntılı adama bnziyor
İşiniz zor
Frgişik bir eşin varmış
İnsan değişir mi hiç
Potansiyel aç
Çocuk yapma ayrıl. veya aldat
Peki yaptı mı
Kac yaslarindasiniz
27-31
Memleketler peki
Ben Artvin o Muğla
Valla sen alistirmissin bence onu
Dn den yzsana bi
Ordamisiniz
degismez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?