Kocam çok kötü biriyken çocuğuma kardeş yapmamakla yanlış mı yapıyorum?

Herkesin kardeşi var, çocuğumun yok. 7.5 senedir evliyim, çocuğum 5.5 yaşında. Ona kardeş yapamam, kocam çok berbat biri. Çocuğum için zaten üzülüyorum. Kaldı ki kardeşi olsa, ikisine birden üzülürüm.

Kocam çok kötü biriyken çocuğuma kardeş yapmamakla yanlış mı yapıyorum?
Cevapla