Babam yasinda bir adam yanima oturmak istedi, adimi sordu buralarda mi yasiyorsun diye sordu?

Dizimdeki kediyi sevdi ama çok rahatsız oldum yaa. Kendimi de kabahatli hissettim, neden kibar olmak için izin verdim ki dizimdeki kediyi sevmesine. Yaklaşmak için bahaneydi kesin bu. Off çok safım. Ve buralarda mı oturuyorsun deyince evet dedim ya ve yanına oturabilir miyim deyince annem kızar dedim, direkt hayır demek yerine. Kibarlıktan ödün vermemek için o adama yüz vermiş gibi oldum sanki. Bir daha karşılaşırsam konuşmak istemiyorum dicem. İyi bir sınır koymak bu, değil mi
Güncellemeler
2 ay
İlk başta masum bir hayvansever, iyi niyetli, sohbet etmeyi seven bir amca sanmıştım
Güncellemeler
2 ay
Sinir oldum midem bulandı yaa. Bir daha görmek istemiyorum o şahsi. Görürsem de s. gitsin etrafımda olmasın.
Babam yasinda bir adam yanima oturmak istedi, adimi sordu buralarda mi yasiyorsun diye sordu?
Cevapla