Yorum atanlara baktım da aklıma şey geldi 90 lı yıllarda doğu güneydoğuda kan gövdeyi götürür iken İstanbul'da boğaz köprüsünde yemek zıkkımlanır iken gazete haberlerine bakıp pkk hakkında ver gitsin doğu güneydoğuyu pkk ya bu işte bitsin rahatlayalım diyen batılı y@vş@k nankör köpekler aklıma geldi ömrünü ana baba parası yemek ile geçiren akşama kadar bilgisayar başında oturan asker kaçaklarına vatan sevgisini anlatamazsınız beyefendi
Aynen öyle kardeşim bunlar kansız şefersiz insanlar içimizdeki hain *. Elbet bir gün bunlarında hesabı sorulacak.. Eyvallah kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim
önemli değil siz vatan sevgisinden bahsetmişsiniz bu b€yinsizler ülkenin belli kesiminden bahsetmiş bunlar soruyu g0tlerinden anlamışlar sanırım gerçi bir seferberlik halinde ilk kaçacak kişiler olduğuna emimin bunların
Cidden dayı bu millet için ölmeye değer mi ya nasıl bi kafa yapınız var mk bide elhamdulillah yazmışsın arap dininden bile bir haberiniz bi okuyun araştırın önce biz neye inanıyoruz deyin sonra tevbe111. ayeti tatbik edersin nebe33. ayette ki tomurcuk memeli huri hayaliyle kılıç sallarsın 😃
Ya y%rrağımın antiprizi hac46 ve araf179. ayette kalbi düşünce organı telâkki eder inandığın din beynin zerresi geçmez burdan belli dininden bir haber olduğun aq git öl Çok yaşa mk
bu millet için ölmeye neden değmeyecekmiş anlamadım bundan öncekiler nasıl canını feda etti ise şimdi de edecek milyonlar var sen merak etme sen bu kafa ile bir seferberlik savaş halinde ülkeyi ilk terk edecek tayfadan olduğunu ağzın ile itiraf ettin tamam tanıdık seni
@KURTİNİNDE direkt hemde kaçmak bile sayılmaz ışınlanırım ve izlerim yesin birbirini dinciler mk s%kimde değil zaten tecavüz bizde ahlaksızlık dolandırıcılık her puştluk var ben bu millet için niye savaşayım
o senin düşüncen kısaca bana göre o da senin nankörlüğün istediğini yapabilirsin senin gibilere kimse hayıflanmaz umrun da da olmaz hani bazı haberler olur işte felan yere şu kadar gurbetçi yurtdışına gitti diye yani umursamadan gitmek isteyen gitsen derler ya senin durumunda öğle olur sanırım dediğim gibi senin gibilere bu ülke de ihtiyaç yok gidebilirsin yani zoru görünce yazık ki ATALARIN zamanında zoru görünce gitmediler bunu da hatırlatayım sana
@KURTİNİNDE ben giderim hiç arkama bile bakmam zaten George carlin'in güzel bir sözü var Dünyanın dört bir tarafındaki askeri mezarlıklar Tanrı'nın yanlarında olduğuna inandırılmış, beyni yıkanmış ölü askerlerle doludur.
evet güzel inandığın yalan uğruna yaşayıp yaşamaman senin elinde hani laf vardır anyayı konyayı görürsün diye elinden sonunda görürsün senin gibiler için ahirette çok güzel mekanlar var umarım orada iyi karşılanırsın 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
@KURTİNİNDE 300 bin yıllık insanlık tarihinde 290 küsür bin yıl dinlere dair arkeolojik kayıtlarda ne bir tanrı inancı ne bir din inancı ne yazı resim figür simge vs yok günümüzden 5-6 bin yıl önce sümerler yazıyı bulup enteresan bir şekilde tek tanrı değilde çok tanrılı bir inancı meydana çıkardığını görüyoruz çok tanrılı dinlerden binlerce yıl sonrada tek tanrılı dinler hâsıl oluyor dininde bir otorite kuramamış tanrıya inanmak saçma olur ve bu dinler tamamen insan uydurması 12 bin yıllık göbekli tepe bile İbrahimî dinlerin 2-3 bin yıllık uydurduğu tanrıya tapanlara bir tokat daha olan bir keşif ayrıca bakara193 tevbe29 enfal12 maide33 muhammed4 nisa89 tevbe5 tevbe12 enfal65-66 ahzap36 ahzap37 ahzap50 ahzap51 ahzap52 ahzap60 ahzap61 tahrim1 maide51 nisa3 nisa11 nisa34 bakara223 bakara228 tarık7 furkan53 rahman19-22 araf179 kehf74-81 araf179 nebe33 kalem13 tevbe111 gibi ahlâk ve bilim dışı terör ihtiva eden ayetleri okuyup Müslüman kalmakta teröristliktir cehalettir Tanrı fikri tarihsel ve kültürel olarak değişkendir Dünyada binlerce tanrı inancı vardır ve her biri diğerine göre “doğru” olduğunu iddia eder eğer tek evrensel ve açık bir tanrı olsaydı her toplumun aynı kavrama ulaşması beklenirdi Kutsal metinler birbirleriyle çelişmezdi Tanrı’nın varlığı kültürden kültüre değişmezdi fakat durum bunun tam tersidir bu da tanrı fikrinin insan kültürlerinin ürettiği bir kavram olma ihtimalini güçlendirir dinler insanların icadıdır din toplumları bir arada tutan aynı zamanda parçalanmasınıda sağlayan önemli bir unsurdur bir dinin müridi olup sorgusuz sualsiz o din ne emrediyorsa onu yapmak aslında daha önceden insanlar tarafından konulan kurallara uymaktan bir adım öteye geçmez hepsi birbirinin kopyası ölümden korkanlar için uydurulmuş hurafeler ölünce sonsuza kadar yok olacaksınız nebe33. ayette ki tomurcuk memeli huri tahayyülleriyle avanak avanak işler yapmayın
Vatan sevgisi bence sadece “ölürüm” demek değil, önce “dürüst yaşarım, korurum, geliştiririm” demek 🇹🇷 Vatan, toprağın yanında hatıraların, sevdiklerin, kültürün ve çocuklarının geleceği demek 🫶 Ülke biraz daha sınır ve yönetim kavramı. Vatan ise yürekte taşıdığın aidiyet. Gerçek sevgi de sözden çok emek isteyen bir şey ❤️
Vatanını sevseydin asker olurdun vatanın için savaşırdın vatanıma hizmet etmek istiyorum deseydin anlardım ama ölürüm deyince asker olmadan vatanın için nasıl öleceksin merak ediyorum?
Tek asker olanlar mı vatanı seviyor? Ben zaten görevimi hizmetimi yaptım.. Söz konusu vatan ise diyorum yani savaş durumda gönlünü olarak giderim.. Ama sen beyinsiz olduğun için anlamazsın
1 sene askerlik yaptın diye vatanın için savaşmış mı oluyorsun kaç terörist öldürdün söyler misin şu an kaç tane şehit veriyoruz oradan vatan savunuculuğu yapacağına savaş terörist öldür
Ne demek mallar sen bu ülkenin vatandaşımısın sen askerlik hizmetini yerine getirdin mi kaçakmısın yoksa adam insan gibi soru sormuş anlamaksız kafatasına sahip kişilik ne demek mallar için herkes senin gibi aciz değil senin o umursamayıp basıp geçtiğin kaldırım taşı için canını verecek milyonlar var bu ülkede ama senin gibi duyarsız devletin nasıl bir zorluk içinde vaar olduğunu bilmeyen nankör bunu anlayamaz