Otobüste frenle düşünce önümdeki kadını tutamadım, bu durumda suçluluk hissetmem normal mi?

Otobüste elimde telefon, şemsiye vardı. Bir yandan tutunmaya çalışıyordum, fren yaptı. Otobüs baya bir fren yaptı. Önümde de kadın vardı, kilolu, birazcık arkaya doğru düştü ama ben kadını tutamadım, ben de tutundum ama tutmaya çalışabilirdim belki. Ben geriye savruldum biraz ama kendimi suçlu hissediyorum, kadın sırt üstü düştü direkt.

Güncellemeler
2 ay
kadindan ozur dilicekti ama cesaret edemedim
Otobüste frenle düşünce önümdeki kadını tutamadım, bu durumda suçluluk hissetmem normal mi?
Cevapla