Otobüste yer verdiğim kadın çocuğunu oturttu, sinirlenmekte haksız mıyım?

35 40 yaşlarında bi ablaya yer verdim gitti 12 13 yaşlarındaki çocuğunu oturttu kendi ayakta bekledi yine. Ya ben birey niye yer verdim şimdi

Otobüste yer verdiğim kadın çocuğunu oturttu, sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla