Otobüsteki bir Kızın omzuna çarpıp pardon bilerek oldu demem doğru mu sizce?

Bugün otobüste giderken bı kız vardı böyle kız aşırı itici geldi bana. duruşu konusmasi. ve kızın çok kötü biri olduğunu hissettim normalde nadir böyle hissederim ve hislerim kuvvetlidir Otobüsten indikten sonra kızın omzuna çarptım bilerek sonra pardon canim bilerek oldu dedim sebep dedi bende bilmeyerek oldu pardon dedim sonradan lafı değiştirip o an uğraşasim gelmedi çünkü. Normalde böyle şeyler yapmam kızın çok kotu biri oldugu enerjisi geçti resmen bana

Otobüsteki bir Kızın omzuna çarpıp pardon bilerek oldu demem doğru mu sizce?
Cevapla