Haksız mıyım bıktım şu ahlaksız toplumdan?

Eskiden bir kızı 10 kişi ister 1 kişi alırdı şimdi 100 kişi tadına bakıyor sonunda bir saftirik'e kalıyor olanda bizim gibi temiz kızlara oluyor bizi de o kızlar gibi meşrebi bozuk sanıyorlar veya zor olduğumuz için istemiyorlar

Haksız mıyım bıktım şu ahlaksız toplumdan?
Cevapla