Eskiden bir kızı 10 kişi ister 1 kişi alırdı şimdi 100 kişi tadına bakıyor sonunda bir saftirik'e kalıyor olanda bizim gibi temiz kızlara oluyor bizi de o kızlar gibi meşrebi bozuk sanıyorlar veya zor olduğumuz için istemiyorlar
2 ay
Eskiden bir kızı 10 kişi ister 1 kişi alırdı şimdi 100 kişi tadına bakıyor sonunda bir saftirik'e kalıyor olanda bizim gibi temiz kızlara oluyor bizi de o kızlar gibi meşrebi bozuk sanıyorlar veya zor olduğumuz için istemiyorlar
Zaman değişti; insanlar kolaylaştı, değerler hızla akıp giden bir nehir gibi değişken oldu. Eskiden bir kalp seçilir, sabırla ve saygıyla korunan bir sevgiye teslim edilirdi; şimdi yüzlerce el bir tadı arar, çoğu kalpte iz bırakmadan geçer. Bu dünyada saflık, bazen anlaşılmaz; seçicilik, bazen yalnızlıkla eşdeğer görülür. Ama unutma: temiz kalan ruh, ne zaman, kim için değeri anlaşılacaksa, o zamanda parlar. Başkalarının seçimleri, senin erdemini gölgeleyemez. Akıl, sabır ve iman, yüreğini karanlığa düşmekten korur. Dünyanın geçici değerleriyle kendini ölçme; senin değerini belirleyen, kalbindeki doğruluk, niyetindeki temizlik ve duruşundaki metinliktir. Doğru insan geldiğinde, seni anlamayanların izleri silinir, ve senin duruluğun en gerçek karşılığını bulur. Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın bizleri.
Çok haklısın bu yüzden artık insanlar evlenmek istemiyor hayatına kimseyi almak istemiyor, arada çok düzgün kaliteli insanlarda kaynıyor şahsen ben artık hayatıma birisini alabileceğimi zannetmiyorum. Kendini koruyabilmiş temiz kalabilmiş neredeyse yok gibi hayatıma aldığım kişide aklımda şunların olmasını istemiyorum acaba daha önce kaç kişiyle beraber oldu ya da daha önceki sevgilileri ile neler yaşadı gibi durumlar bu yüzden ömür boyu bekar ve yalnız kalmak benim için saha sağlıklı
Benım kahve içtiğim bir erkek bile olmadı benım gıbılerıne de cahil köylü gözüyle bakıyorlar.
Hayır sen öyle düşünme sen sadece biyolojik olarak bir insan değilsin senin kimliğin özün fıtratın bu değil, insan ne kadar farklı insanlarla beraber olursa enerjisinden titreşimden artık ne derseniz deyin buna ona da bulaşır söz mühürdür kelamdır, bakirelik sadece zar tabakasından değil çok daha derin manaları vardır kuran o yüzden zinayı yasaklar haram kılar. Temiz kalanlara bakın içinde endişe korku yoktur hatta biyolojik olarak da daha sağlıklıdır dışarıdan hiç bakteri transferi olmamış. İnsanlar bu yüzden evlenir evlenmez biyolojik olarak çok hızlı çöküş yaşarlar ya çok kilo alırlar ya çok zayıflarlar yüzlerinde ciltlerinde bozulmalar meydana gelebilir.
Zina yapanların suratı mı böyle oluyor yanı karı-koca evlense de mı suratları kötü olur
Sonuçta hücre transferi oluyor örneğin hastalıklı mikroplu birisi ile sevişirseniz size de bulaşır hatta daha da derine inecek olursak depresif kötü huylu olumsuz düşünen birisi ile yakınlaşırsanız bazı duyguları size de siner
İlk defa sizden duyuyorum iğrenc bir şey bu ya
Boşuna zina günah değil işte sebepleri bir sürü
Toplumdaki bu bozulma hissi seni çok yoruyor belli 😔 Haklısın güven zorlaştı ama herkes aynı değil. Sen kendi değerini korudukça seni de o değeriyle kabul edecek biri çıkar 🍀 Temiz oluşun dezavantaj değil büyük bir şans. İnsanların genellemesine takılıp kendini suçlama lütfen 💖✨
Cevap
2Cevap
şu an kızlarda daha çok sorun var erkeklerde de var ama primi veren kız
burada benım suçum ne peki
Senin suçun olduğunu kimse söylemedi çoğunluk kız öyle
Benı niye istemiyorlar o zaman çirkinde değilim temızım
Erkeklerin sorunu da olabilir bu herkes başka
Bak şu an inanmadım mesela.
Neye
Noktasız, virgülsüz rastgele yazan birinin anlamamasına şaşırmam. Normal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?