İnsanlarda hiç edep ahlak kalmamış haksız mıyım?

bugün tramvay da giderken arkamda oturan bir kızla erkek resmen öpücük yağmuruna tuttular birbirlerini kalabalık ortamdasın hiç adap kalmamış arkadaş
İnsanlarda hiç edep ahlak kalmamış haksız mıyım?
Cevapla