Ülkemizde ahlaksızlık çok arttı, bundan rahatsız olan sadece ben miyim?

Karşı çıkan saldıracak olanlar olacak belki ama ben sonumuzu hiç iyi görmüyorum toplu şekilde helak olacak bu insanlar hissediyorum. Şimdiden üzülüyorum bu insanlara hiç ölmeyecek gibi yaşıyorlar
Güncellemeler
1 yıl
Şeytan gibisin valla Allah uzak tutsun herkesi senin gibi sinsiden
Ülkemizde ahlaksızlık çok arttı, bundan rahatsız olan sadece ben miyim?
Cevapla