Daha demin Instagram'da gördüm kız umarım ölmüştür, evleneceğim kişinin annesi diyerek yazıyor, fabrika çıkışlı sorunlular
2 ay
Daha demin Instagram'da gördüm kız umarım ölmüştür, evleneceğim kişinin annesi diyerek yazıyor, fabrika çıkışlı sorunlular
Hee ya. Kan davası var sanki. Kumalar bile anlaşır derler. Kadınları anlamaya çalışmayı bıraktım. Anlayamayız çünkü başka seviyeler. Arkadaşlarım ojemin rengini beğenmedi diye ağlıyorlar felan.😂
Bunlarda beyin mi var ki bunları düşünebilecek :D
Öyle de deme şimdi. Hayatın neşesiler bi noktada inkar etmeyim şimdi. 😂😄 Olmasalar o kadar uğraşmazdım açıkcası.
Zevkin neşe olmuş senin reis
Hepimiz hayallerimizin peşinden koşuyoruz, benimkiler biraz daha serkeşse ne olmuş be reis. 🙂
Bunun nedeni annelerinin kayınvalide hikayelerini icsellestirmeleri ve annelerinin onlar çocukken beyinlerinde negatif bir şeyler doldurmuş olması. Üzülme herkes aynı değil. Ben kayınvalidemi çok seviyorum. Allah ondan razı olsun sadece benim kayınvalidem olduğu için normalde bir tanıdığım olsa yine severdim ki o benim sevdiğimi doğurup büyütmüş insan etmiş. İki cihanda olduğu yerler selamet olsun.
Grnel sorun bu ya şimdiki kadınlar kocayı istiyor ama aileyi istemiyor, adam ağaç kovuğundan çıkmış olsun istiyor. Kötü kaynanalar da var ama iyileri de yaranamıyor ki. Çevremde birkaç örneği var kaynana pamuk gibi ama ne yapsa gelin kötü bellemiş kadını
Eig için teşekkür ederim
Bu cümleyi kuran kadının kendi aile hikayesi muhtemelen epey yaralı 💔 Türkiye’de çoğu kadın yıllarca kaynanasından baskı görmüş ya da bunu annesinden dinleyerek büyümüş oluyor. O yüzden “kaynana” kelimesi travma çağrıştırıyor.
Sen genelleme yapma bence. İyi kaynana da var anlayışlı gelin de var 😊 İlişki iki tarafın da sınır bilmesine bağlı 💫
Cevap
2Cevap
Kendileri hiç kaynana olmayacakmıs gibi davranıyorlar. Bu huylarını bende hiç sevmiyorum. Fakat soyle bir durum var bizim kültürde aile yapısı da yalnıs kaynana falan muhabbetleri de. O kadar iç içe olmamalı insanlar.
Hepimiz annemizi dinleyerek büyüdüğümüz için etkileniyoruz galiba
Birbirlerini rakip görmese gelin ve kaynana kargaşa çıkmaz aslında. Keşke birbirlerini sevmeyi ve saygı duymayı öğrenseler.
Kaynanalar neden oğullarına aşık oluyor başını bağladıktan sonra
Başını bağlayana kadar adam yerine koyan olmaz ama ne hikmetse
Çok yanlış anlamışsın yaşarsan anlarsın. İş erkekte bitiyor tabi bu gerçek
Çünkü çok kıskanç oluyo kaynanalar
Genelde kötü çıkıyorlar
Bizim kızlar niyeyse herşeye düşman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?