Eşim eski iş arkadaşına flörtöz mesajlaşmış, benim neyim eksik, nerede hata yaptım?

Merhaba, benim sorum hem erkek hem kız kardeşlerime. Lütfen yargılamadan önce okuyun, düşünün. Sonra yazın arkadaşlar. Ben evli bir kadınım. Eşimle severek evlendik. Eşim uzun yıllar peşimde koştu derler ya hah o şekilde bir ilişkimiz oldu. Yani o olmasa belki şu an evli bile olmayabilirdim çünkü onun fikirleri, davranışları beni evliliğe götürdü. Uzun süren birlikteliğimiz vardı. Ama bu günümüzdeki birliktelikler gibi değil. Eşimin yoğun ısrarlarıyla yılda iki üç kere görüşürdük. Hani şu toksik ilişki dediğimiz ilişkideki toksik bendim hep. Sürekli ayrılır arıza çıkarırdım. Çünkü sürekli birine rapor verme, ne yaptığını söyleme, TLF konuşmaları, buluşma vs bunlar beni sıkardı. Yanlış anlaşılmamak için söylüyorum ki. Asla gözüm başkasında olduğundan değil. Harbi insandım ben ya. Dümdüz insandım işte. Sıkıldım bitti by.. başkasına gideyim başka birini arayayım değil. İstesem elimdekini bırakmam. Eşim de ben ne zaman gitsem hoş geldin derdi bana kötü davranmazdı bıraktın diye, kaba sert davranış küfür vs asla yapmazdı. O huyu çok hoşuma giderdi. Ne parasını yedim ne gözüm yüksekte oldu. Sevgisine tav oldum. Ben daha çok gençliğimi yaşayayım gezeyim tozayım paramı yiyeyim derdinde olan biriydim. Bir gün uzun ara vermişiz eşimle bir mekânda karşılaştık sonra o bana yazdı dayanamadım ve cevap verdim derken bir sene sonra evlendik. O sürede kararımı evlilikte noktalayan şey eşimin tavırları oldu. Bana melek gibi davranıyor bir dediğimi iki etmez mi adam etmedi. Bakışlarından belliydi âşıktı. Ben hissediyorum başıma gelecek kötü hissi. Yoktu o his tamamen içim huzurlu oluyordu onun yanında ve hep yanımda olmasını istediğim için evlenme kararı aldık. Evlendik ve şu an bir çocuğumuz da var. Eşim yine kadın ruhundan anlar, bir dediğimi iki etmez. Ne dediğimi önemser. Sevdiğini ilgisini belli eder. Ta ki geçenlerde bir konuşmaya şahit olana kadar. Eski iş yerindeki bir kızla konuşmasını gördüm. O gün ilk kez konuşuyorlardı ama flörtöz konuşmalar. Mesajlaşma ve TLF konuşması yapılmış, kızla iletişime de geçtim. Benim müdahalem olmasa sevgili olabilirlerdi belki bilemiyorum. Yani ben sabredip görecektim ama sabretmeden çingenelik yaptım maalesef. Eşimi çok anlattım. Eşimin davranışlarına karşılık her konuda eşime maddi manevi destek olan bir kadınım. Sevgimi her daim belli ederim hep gururunu okşarım başımın üstünde taşırım dediğini ikiletmem güler yüzümü esirgemem eşime dostuma herkese ×2 anlatırım eşimi baş üstünde taşısınlar diye. Yanlış laf söylemelerine izin vermem hemen ters tepki veririm eşim hakkında kötü konuşamaz kimse ağzının payını veririm. Her zaman tepemde taşırım çünkü hak ediyor derim. Neyse işte gördükten sonra eve geldi. Zaten bu süre boyunca tek içimi kurcalayan şey telefonunu ne zaman elime alsam çekip alır, bakmama izin vermezdi. Ben +18 şeyler baktığını düşünüyordum. Mesajları nasıl gördün derseniz. Bilgisayarda wp açık unutmuş. Günlerdir açık olduğunu biliyordum orada. Ama o gün o kadar tesadüfi bir şeyle o wp sohbetlerine baktım ki yani başka konuşma aramadım. Birine iletişim kurmak için aa dur eşimin wp açıktı yaa diyerek bir çözüm olarak bakayım derken bu karşıma lap diye çıktı. Sanki Allah al sana der gibi yüzüme çarpmıştı. O gün ilk konuştukları günmüş. Kızla da konuştum o gün çok hastaydım ben yatıyordum. Gece iyileşir gibi oldum ve bu mesajları gördüm. Eşim de onunla konuşurken bana şey demişti yarın çıkalım falan gezelim diye program yapıyordu. Yani davranışlarında değişiklik yok gibiydi bilmiyorum ben mi görmedim gözüm kördü. Neden dedim eksiğim mi var.

Eşim eski iş arkadaşına flörtöz mesajlaşmış, benim neyim eksik, nerede hata yaptım?
Cevapla