En iyi 2 arkadaşın arasında seçim yapsan hangisini seçerdin?
2 ay
En iyi 2 arkadaşın arasında seçim yapsan hangisini seçerdin?
Beni ilgilendirmiyorsa aralarında halletsinler eğer halen ısrar ediyorlarsa seçim yapmaya zorlayan beni kaybeder eğer beni ilgilendiriyorsa da zaten hata yapmayan yanımda olur.
En yakın iki arkadaşın arasında kalmak çok zor bir duygu 😔 İkisini de ayrı yerlerde sevebilirsin ve bu çok normal. Ben seçim yapmak zorunda kalmayı hiç sevmem çünkü herkesin hayatımdaki yeri farklı 💛 O yüzden “seçmem” derim. Onlarla açıkça konuşmak ve dengeyi korumak en güzeli 🫶✨
Cevap
4Cevap
böyle bir seçim yapmak çoğu zaman içten içe yoruyor gibi duruyor insan hangisini seçerse seçsin bir parça eksik kalıyormuş hissi geliyor ❤️🌹
Hesabı en çok kim ödüyorsa
Öyle bir seçim yapacağımı sanmıyorum :D
Samimi olduğum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?