60lı yaşlara neden fosil gözüyle bakılıyor?

Gerçekten soruyorum 60'lı yaşlar yaşlı, ölecek yaşları falan değil. Neden böyle bakılıyor? Çevremde bir sürü 60'lı yaşlarında kadın var. Hepsi de kendine bakıyor, şıkır şıkırlar vallahi. Benden genç yaşıyorlar.

Gelişmiş ülkelerde de 60'lı yaşlar gayet hayatın tadını çıkarıyorlar.

Bizim ülkemizde niye fosil gözüyle bakılıyor?

60lı yaşlara neden fosil gözüyle bakılıyor?
Cevapla