Doğum günü yapmış doğum günü yapmış ama bir tek ben yokum, birçok arkadaşı davet etmiş sorunca da ya aile arası yaptım, onlar da haber vermeden geldi diyor. Ya haber vermeden kim gelecek bu devirde, akrabasına gitmiyor millet tanıdığına falan. Her neyse, yalan söylüyor. Hadi beni sevmiyor derim ama niye bir iyi bir kötü davranıyor ayrıca şunu çok yapıyor, mesela ben bir şey yapmak istemiyorum hadi ya lütfen deyip ısrar edip yaptırıyor, yaptırdıktan sonra kıçına dönüyor kendi hayatına bakıyor. İşlerime burnunu sokuyorsun neden bunu yapıyorsun diyorum, senin iyiliğin için yaptım diyor. Bu toksiklik değil mi veya ne yapmaya çalışıyor, tam saç baş yolmalı bir tip ya 👏👏
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer