İstanbul’da sürekli omuz yiyip laf yiyen biriyim, dış görünüşüm yüzünden hedef olmaktan nasıl kurtulurum?

İstanbul'da yaşıyorum, aşırı kalabalık bir yer zaten ve her tip insan var, iyi olduğu kadar kötü veya daha doğrusu anlık sinirle davranan, sinirini yansıtanlar var atıyorum, tip tip bakan, omuz atan, küfürlü konuşan ve kaç yaşında olmalarına rağmen büyüğü küçüğü hepsi aynı. Ben 18 yaşındayım, aktif boksörüm. Bizim evde küfür edilmez asla edilmez, babamın aylık geliri 200 bin ₺, durup dururken bizim evde asla küfür edilmez, o yüzden bu konularda hassasım. Babam küfür yasak diyor, dışarıda herkeste görünce tetikleniyorum, zaten çalışma derdim yok, annem de babam da çalışıyor, babamın geliri 200 bin ₺ üzerinde, annemin geliri de 100 bin üzeri, o yüzden şimdilik çalışmıyorum da. Sanki bu İstanbul'daki insanların hayatı rezil, bana omuz atarak ya da ters bakarak laf ederek acısını çıkarıyorlar. Arkadaşlar, açık konuşmak gerekirse sarışın, renkli gözlü, 1.91-1.93 boyunda biriyim ve şunu da açıkça diyeyim, tip olarak pek Türk gibi de durmuyorum. Çoğu arkadaşım der Rus Alman gibisin falan, belki bu beni hedef yapıyor olabilir ama yoruldum artık bu dış görünüşüm yüzünden hedef olmaktan. Umursamıyorum genelde bu saçma insanları ama sinirli anıma denk gelirlerse kötü olabilir ve bir de nereye kadar umursamayacağız, modumu düşürüyorlar devamlı. Sizce ne yapmalıyım

İstanbul’da sürekli omuz yiyip laf yiyen biriyim, dış görünüşüm yüzünden hedef olmaktan nasıl kurtulurum?
Cevapla