Ailemden nefret etmek normal mi, sevgisiz büyüyen biri olarak ne yapmalıyım?

20 yaşındayım 4 çocuktan 2. yim. Ailem her zaman büyük kardeşimi benden üstün görüyor, küçükleri de küçükler diye el üstünde tutuyorlar, bütün pis işleri ben yapmak zorundayım ama hâlâ işsizsin eziksin deyip aşağılıyorlar, bu sözleri yutmayı öğrendim kafaya takmıyorum pek ama üniversite okuduğum için iş bulamıyorum, bulduğum işlerde gece vardiyasına denk geldiği için bu sefer de çok geç diye işe gidemiyorum (evden izin vermiyorlar). Hayatımın hiçbir yerinde bana destek olmadılar, hep aşağılandım. Kendilerine rahatsız olduğumu söylesem de takmadılar, bir seferinde sevgilimden ayrıldığım için kötü hissedip belki bir umut yardımcı olurlar diye aramıştım, boş ver eve geç kalma ekmek al filan deyip dalga geçmişlerdi ağlamama rağmen, halbuki hiçbir duygumu onlara belirtmeyen bir insanımdır. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum, sevgisiz büyüdüğüm için onlara karşı bir şey hissetmiyorum, intikam almak istiyorum, bu yüzden yüksek lisans için gidip geri dönmemeyi planlıyorum. Tavsiye verirseniz sevinirim.

Ailemden nefret etmek normal mi, sevgisiz büyüyen biri olarak ne yapmalıyım?
Cevapla