Ailemden nefret etmem sizce doğal mı haksız mıyım sizce?

Babam öldükten sonra antidepresana basladım akıl hastanesinde yattım o sırada yengem ilgilendi benle çünkü ablam yeni evliydi annem ise sabırsızdı neyse ablam ben iğleşmeden tutturdu dayımın ogluna verelim seni diye doktorum itiraz etse de zorla evlendirildim her neyse 6 ay geçti kendi cabamla boşandım sonra birini sevdim imam nikahlı evlendim daha dogrusu saglıklı düşünemiyordum o sıra birazda öfke vardı tabi aileme karısı imam nikahlı evlendim evlenmenin sebebi de iddet sürenin bitmemiş olmasıydı ve bu süreçte kızıma hamile kaldım sonra siddet gördüm kızımıda alıp mecburen annemlere geldim annem kabul etse de beni Şu an pskilojik baskı görüyorum hem annemden hem akrabalarından özelliklede ablamdan çocuğun olmasa seni gbertiirim diyor sen beyinsizsin hastasın diyor aldığım ilaçlardan dolayı hareketlerim yavas yavas olmama bile karışıyor sizce ben suclumuyum intaar etmeyi bile düşünüyorum kızım var diye ayakta kalmaya çalışıyorum sizce ne yapmalıyım

Ailemden nefret etmem sizce doğal mı haksız mıyım sizce?
Cevapla