Bu soru sabah aklıma takıldı
Sorunun peşine düştüm sonra tarihte ilginç bir kriz anı gördüm.
Binlerce erkek savaşa girdiğinde binlerce kadın çocuklarıyla kocasız kalıyorlar ve bir kadın ortaçağda çocuklarıyla ortada dımdızlak kalması ciddi riskmiş her türlü tacize tecavüze yokluğa (o zamanlarda para ekonomisi tüm dünyada erkek gücü üzerinden işliyor) maruz kalıyorlar.
Sonra bir soru daha merak ettim iyi de evlenmek zorunda mı dini emir olarak yardımcı olsun niye evleniyor?
Bunu bir yerde sordum dedi ki çoluk çocuğuyla ortada kalmış birine bir yardım edersin iki yardım edersin niye sürekli baksın ki adam
3-5 kadından söz etmiyoruz binlerce kadın ortada kalıyormuş ya köle oluyorlar ya da alınıp satılıyorlar
Tam da bu maksatla İslam buna tek engelin ancak onları aile yaparak çözülebileceğini öngörmüş ve bunu da ancak zaruri durumlar için geçerli kılmış hatta bir ayette de şu söyleniyor
" tek eşlilikte tavsiye edildiğini 4 eşe kadar izin verildiğini ve ancak rıza ve hakka girmeme koşuluyla"
İzin veriliyorken bir ayette de ne yapılırsa yapılsın asla adalet sağlanamayacağını (bir nevi dolaylı yoldan 4'e karşı) söylüyor
Şimdi gelelim ateistler siz ne diyorsunuz buna bir açıklamanız var mı (mantıklı lütfen sallamayın ortada böyle bir durum gerçekten yüzyıllarca yaşandı durdu)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




