Erkekler neden islamı kendine göre yorumluyor?

Erkekler 4 tane kadın alır diyince hoşlarina gidiyor hava atiyorlar biz karı alabiliyoruz bakın ama sizlere yoook diye... sonra yabancı kadınlarla evlenebiliyorlar diye seviniyorlar bi havalara giriyorlar ama ne zaman islam kadınlara önem verdiği kısımlar olursa hemen şikayet ediyorlar mesela cennet annelerin ayaklarının altındadır diyor erkekler şikayet ediyor neden babalara değil? Biz erkekler önemsizmiyiz diye yediremiyorlar gururunu sonra evlilikte takılar kadının olması gerekiyor islama göre erkekler diyor ooo bananeee hayır olamaaaz felan bunlar işlerine geleni kabul ediyorlar yaa ama kadınların önemsenmesini asla kabul edemiyorlar sadece erkekler cennete gitsin islamda sadece erkekler değer görsün her şey onların olsun kadınların haklarıda onların olsun istiyorlar...
Erkekler neden islamı kendine göre yorumluyor?
Cevapla