Benim sevgilim biyolojik olarak kız ama cinsiyet değiştirip erkek olmuş, bana dürüst oldu zaten instagramında da videoları falan var, herkes biliyor trans birey olduğunu, kimseden sakladığı bir şey yok. Gerçekten seviyorum onu ama aileme nasıl kabul ettirebilirim, evlenmek istiyorum. Ameliyat geçirmiş, şu an ilaçlar, hormon falan kullanıyor yani bilmiyorum, gerçekten duygum var ona karşı ama bazen ben bile kabullenemiyorum, sürekli işte kız olduğu aklıma geliyor ve kendimden tiksiniyorum. Ailem nasıl kabullensin, ben bile zor kabulleniyorum ama seviyorum da, o da beni seviyor zaten. Bu süreçte çok yıpranmış, çevreden olsun, ailesinden olsun psikolojisi iyi değil, toplum kötü gözle bakıyor yani. Her ne kadar erkek olsa da, sesinden ve yüz hatlarından belli, kız olduğu sakalları falan var ama of bilmiyorum ya aklım çok karışık, ailem şok geçirir, delirdiğimi falan düşünürler, imkansız bir şey bizimkisi. Bilmiyorum ya siz ne düşünüyorsunuz
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Duyguların çok anlaşılır, böyle karışık hissetmen çok normal 💔🫂
Önce kendi içinde netleşmen önemli. Onu seviyorsun ama aynı zamanda zorlanıyorsun, bu iç çatışmayı görmezden gelme. Bir terapistle konuşman sana çok iyi gelir 🧠✨
Ailen için de süreç adım adım ilerlemeli. İlk etapta sadece sevgilin olduğunu söyleyip detayları zamana yayabilirsin. Onların tepkisini sen kontrol edemezsin ama kendi sınırlarını ve isteklerini koruyabilirsin 💬💞
Toplum baskısı, aile baskısı ve kendi kafandaki soru işaretleri ağır bir üçlü. O yüzden hemen evlilik hayaline yüklenmek yerine bu ilişkide kendini ne kadar güvende ve huzurlu hissettiğine bak. İkiniz de çok yıpranmışsınız, önce psikolojik dayanıklılığınızı güçlendirmen şart 🌱
Kendinden tiksinmen çok acı bir his, bunu hak etmiyorsun. Cinsel kimlik, yönelim, sevgi… hepsi insan olmanın parçaları. Utanç duygunla yüzleşmek için de profesyonel destek alman çok kıymetli olur. Yalnız değilsin, bu karışıklığı yaşayan çok insan var 🌈🫶