Kimse beni sevmiyor gibi hissediyorum, evlilik ve yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkarım?

8 yıllık evliyim. 2 çocuğum var onlara koşturuyorum. Üstüne eşim günde 10 saat çalışıyor bazen mesaiye kalıyor yetmiyor bazı pazar akşamları kardeşiyle maçlara kahvelere gidiyor. Ben hep 2 çocukla evde yalnızım telefonlarımı kimse açmıyor benle kimse buluşmak istemiyor eve de gelmek istemiyorlar hep bahane buluyorlar. Sonra ben çağrı merkezi işi buldum hem parasal sorunları vardı. Ben de ona muhtaç kalmam hem çocukları bırakmam hem de kafam dağılır diye bu işi yapmak istiyorum. Eşime gelince eskiden o gelirdi yanıma şimdi gelmiyor ilgi göstermiyor ben gelince de "sıktın artık" diyor. Bezdim artık.
Kimse beni sevmiyor gibi hissediyorum, evlilik ve yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkarım?
Cevapla