Yalnızlık hissi hiç ve hiç bir zaman beni gerçekten seven birinin olmayacağı düşüncesinden nasıl kurtulurum ?

21 yaşında üniversite öğrencisiyim bir iki tane flört deneyimlerim oldu ama sevgilim olmadı hiç bir zaman zaman geçirim takılayım sevgilim olsun kafasında olmadım gereçten hoşlandığım kişilerle flört deneyimim oldu ama hepsi hüsran bu devran hep böyle mi sürecek benim nasibim yokmuş gibi hissediyorum karşıma düzgün hayırlısı çıkar mı
Yalnızlık hissi hiç ve hiç bir zaman beni gerçekten seven birinin olmayacağı düşüncesinden nasıl kurtulurum ?
Cevapla