Detay yok💁🏻♀️

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Değiştirirdim ama sırf değişmiş olsun diye değil, daha net bir karakter yansıtsın diye yapardım. Çünkü zamanla insanın tarzı oturuyor, isim de onu taşımalı. Ama sürekli değiştirmek de anlamı kaçırır, bir noktadan sonra sabit kalmak daha güçlü durur.
Teşekkürler cevap için
Kullanıcı adın bence çok tatlı duruyor 💖 Hem akılda kalıcı hem enerjik hissettiriyor 👌 Eğer seni yansıttığını düşünüyorsan hiç değiştirme derim ben, karakterin imzan olur 💫 Ama içten içe “artık başka bir ben var” diyorsan da değiştirmek çok normal 🦋
Oyum: Hayır ✅
Cevap
38Cevap
Hayır uzun zaman oldu bu nickimi çok seviyorum gadası
Hee güzel bu nick gadasıı
Teşekkürler
Rica ederim
Değiştirirdim evet
Ns yapardın?
Kızlar Soruyor'un kurucusu Barış
Kurucusu sen misin ki?
Sence
Hayır😄
:D
🙈🙈
Seviyorum fakat yine de değiştirirdim nickimi. Sanal alemde bir nickim var onu daha çok severim.
Ne yapardın peki?
Kullanıcı adımı çok seviyorum 19 yaşımda almıştım. Bence çokta fena olmayan bir isim bulmuşum. :)
Eh yanii😄
olumsuzluğu çağrıştırıyor ama artık bir marka gibi görmek gerek :)
Evet, birkaç luna daha var bence fazlayız ve karıştırılıyoruz
Ne yapardın peki?
Peki😊
Gergin bir pandaya çevirebilirim aslında :D :D Zira burada sakin kalmak çok da olağan değil.
Evet bazıları sinir ediyor😁
Hayır değiştirmem ben bu isimle kızlar soruyor a başladım bu isimle e kalırım
Kal bakalımm
Evet değiştirdim eski kullanıcı adımı alırdım
Eski kullanıcı adın neydi?
Hmm
Evet değiştirirdim, soru soru çıkarım mantığıyla düşündüm ve kaldım site dr rastgele yazdığım isim çünkü.
Değiştirirdim herhalde. Bence site bir seferlik değişim hakkı sunmalı
Hayır ama ne seçeceğim hakkında hiç bir fikrim yoktu
he ya, oyun nickimi kullanırdım (arkadaşlar da öyle sesleniyor artık)
Kai Vick
Değiştirip adım sevimsiz yapardım
Niye ya böyle iyi işte sevimli sevimli
Değiştirmem aslaa :D
Aman değişme, çok has bu🤪🤣
Hahahahahha
😂😂
Diplomalı Öküz yapardım 😀
Hahah🤣🤣🤣🤣
Eskisini alırdım bu nickten de sıkıldım
Eskisi neydi?
Niqhtroad
Güzelmiş
Aklımdadelişarkılar yapardım
Güzelmiş
Saol
Evet pembeflankes yapardım 😂
😁şimdikine yakın
😊🌸
Ruhi ruhi yapabilirim
Iyyyy amcamın adı🤮 kusura bakma sevemedim🤣🤣
Hahaha bak bu olur🤣
Olabilir eskiden benim di birleri almış bu nicki herkes şu musun bu musun diye soruyor
Değiştirmem benim adım güzel seninkinin anlamı ney
Benim nicknamein anlamı Almancada erkek çocuk demek.
Bubi sevdiğim bir sözcüktü diye kullandım burada.
Anladım güzelmiş yenimi katıldım KS ye
Değiştiremem galiba yav kıyamam 11 yıl olmuş
Epey olmuş
nickimiyiyin yapardım
😂😂
Böyle iyi gibi
Cok memnunum degistirmezdim
Seyyahı avare olabilir
Hayır değiştirmezdim :)
Evet aynı ad olur
Hayır değiştirmem bana Özel bir nick
Hayır kullanıcı adımı seviyorum
Değiştirmeyi düşünürdüm
değiştirmezdim seviyorum kullanıcı adımı
Yoo kalsın böyle brn yecücmecücü seviyorum
Nickimden memnunum
Değiştirirdimm
Ne yapardın?
Immislavinia
Hmm güzel
Evet
Ne yapardın
Bilmiyorum ama meraklı degil 😅
Peki bakalım😁
Değiştiridim sanırım
Ne yapardın mesela?
Bilmem aklımda bi isim yok şuan😅
Tamam😊
Evet değiştirirdim
Ne yapardın mesela?
Hayır, değiştirmez idim.
Kararsız kaldım...
Değiştirmezdim sanırım :)
Nickim iyi memnunum 😅
yok hocam iyi şu an
Bu iyi bence
Hayır
Hayır
Değiştirmem
Hayir ismimi kulaniyorm
Hayır..
Yok hayır
Değiştirmem
Kendi adım olurdu
Degistirmem
Değiştirmezdim yaa
Heee chucky zaten çok güzel yaa, öyle böyle değil🤭😂
Sertsınırsız11
Hmm sapığımsı sanki🤭
Sert ve sınırsız anteremanı severim sadece
Tükeniş anlamın da yoksa banane kadından kızdan işime bakarım burada keyfi takılıyom
Ah pardon o zaman kusura bakma lütfen
Yok canım ilk sen değilsin bunu diyen
Peki😊
:)
Değiştirdim
değiştirmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?