Hangi kafayla yazdım bilmiyorum 😂
Papatyameftun falan yapardım
Papatyameftun falan yapardım
Yargıç veya başgan yaparıdm
Yargıç guzelmis
Cevap
19Cevap
Değiştirmem ad soyad yaptım bundan iyi nick olmaz bu sitede @davasnameftun
Oda guzel
Aynen ya adım ve soyadımı kullandım 😁✌️
Kesk ben de dsegistirebilseydk
Sende adını soyadını yap bence @davasnameftun
Degistireniyorum ki
Hesabı sil yeni hesap açarken adını soyadını gir değişir @davasnameftun
Yok bu hesabtan memnunim kaç yıl oldu😂
Benim 6 ay oldu hesabı açalı
3 4 yıl belki fazla oldu eski paylasimlari hep sildim
İlk hesabı 3 sene önce açtım
Dur kscanlarla konuşup buna çözüm bulalim😂kullanici adı degistirme
Çözümü buldum ben hesabı sil
Hayır ya
Sil işte kadın olduğun için erken xper kasarsın
Hayır o xperden degil
Arkdaslarimi kaybederim
Bişey olmaz eklersin bi
Kapatıp açıyorum hesabı zaten bişeyler yapardım işte :)
Nickim Gesi Bağlarında Dolanıyorum, hayat öyle vurdu ki değiştirecek olsam Gesi Bağlarında Domalıyorum yapardım
3169420 yapardım aga 😎✔👍
Bu ne ki?
Manasi var mi?
Benim kesin değiştirmem lazım 😁😄
Bence de 😂😂
P si eksik😂😂
Yaprakim olmalı😂
Yani 😂😂
Velevki ile başlayam bir nick alırdım
Farklı ve guzel
Bu soy adımın önüne adımı da yazardım :D
Böyle de iyi
Değiştirmezdim, seviyorum kullanıcı adımı.
Evet guzel bencede
Teşekkür ederim.
Rica ederim😊
Yine aynısını yapardım.
Güzel bir nickin var
Teşekkürler
Rica ederim.
Ne davası bu senin nickin? 😂
Gençlik hatası😂
Biraz düşünmem gerekiyor 🤣
#EvcilÖküz yapardim 😝
Rengin Huzuru yapardım
Memnunum, değişmek istemem.
Degistirmezdim bir ögretmene göre sacma bir nickim var
Adımla yaptım valla aklıma başka bir şey gelmedi
Güzel bir adin var ama ezel deki eysan aklina getiriyor insanın
Tamam eysan😁
aklıma bir şey gelmiyor😔
Değiştirmezdim 123 diye giderim herhalde 😂
Volim değil bazuka yapardım
Zina adasi
agaaNoliiii yapardım :D
Düzenlidengesiz
Ben memnunum ☺️
Mematibas
Butimar veya flaneur
Aman salla ma olurdu
İsrailoğlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar