KS'deki kullanıcı adınızı seviyor musunuz? Hiç değiştirmek istediniz mi? Değiştirseniz ne koyardınız? Adınızın özel anlamı var mı?

Ben kullanıcı adımı çok seviyorum. Kişiliğimi yansıttığını düşünüyorum. Kısaltamasını da BE. nim H. ep U. mudum V. ar kelimelerinin harflerini kullanarak Behuv olarak kullanıp kendime Behuv Bey de diyorum. Benden daha güzel isimleri ve profilleri olan arkadaşlarımız da var tabi. Onlara da hayatta ve KS'de başarılar diliyorum. 😊
KS'deki kullanıcı adınızı seviyor musunuz? Hiç değiştirmek istediniz mi? Değiştirseniz ne koyardınız? Adınızın özel anlamı var mı?
Cevapla