Ben yalnızım tek başıma gezmekten tek başıma karar vermekten yoruldum işim de yok bulamıyorum çaresizce odanın içinde çürüyüp gidiyor gençliğim
2 ay
Seni aynı yere bağlayan sorumlulukların yoksa yer değişikliği yapabilirsin. Başka yerlerde iş imkanı bulmak belki daha kolay olur. Çevre değişikliği iyi gelebilir
Köyde yaşıyoruz şehirde evimiz yok imkan yok
Bekar evinde kalabilirsin farklı çözümler düşünebilirsin. Aynı yerde kaldığın sürece sadece hayıflanırsın. Veya bağ bahçe varsa bunları değerlendirebilirsin. Hayvan bakımı iklime ve araziye uygun üretim yapabilirsin. Hatta böyle imkanınnvarsa köyünde kalman daha iyi bile olur
Sağol yanıt için
Sende sağol
Yalnız hissetmen çok anlaşılır bir durum 💔 21 yaş büyük bir dönemeç ve belirsizlik hepimizi zorlayabiliyor. Şu an işin olmaması senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor. Küçük adımlarla başla mesela her gün kısa bir yürüyüş yap internette ücretsiz kurslar araştır CV’ni düzenle. Umut sandığından güçlüdür pes etme 💪✨
Cevap
3Cevap
arkadaş edin
Yaşın çok büyük değil ki
değilde işsizim diye laf edenler var cuma namazına bile gidemiyorum soruyolar çünkü
Benim de aynı bir isim var
Ben işte bulamadım
Bende ayni
Ben erkeğim işe girmem lazım ama arıyorum bulamıyorum
Mesleğin yokmu
Bana ömür boyu çalışacağım iş lazım
Sosyalleş.
Silkişmen lazım
Hiç kız arkadaşım yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?