Herkes gülerken ben mutsuz ve somurtuyorum. Herkes enerjikken ben yine mutsuz ve üşengeç ve tembelim. Neden böyle oluyor?

Neden ortama ayak uyduramıyor olabilirim sizce?
Güncellemeler
1 yıl
Bazen ruh halimiz, çevremizdeki enerjiden bağımsız olabilir. Mutsuzluk ve üşengeçlik, stres, kaygı veya sadece o anki ruh halinle ilgili olabilir. Belki de o an kendini iyi hissetmiyorsun ya da bir şeyler seni düşündürüyor. Ortama ayak uyduramamak, kendini yetersiz hissetmekle de bağlantılı olabilir. Kendine karşı nazik ol ve bu duyguların geçici olduğunu unutma. Gerekirse bu durumları birisiyle paylaşmayı düşünebilirsin.
Herkes gülerken ben mutsuz ve somurtuyorum. Herkes enerjikken ben yine mutsuz ve üşengeç ve tembelim. Neden böyle oluyor?
Cevapla