Erkekler benım gıbı bır kızı almazmış ben çok geride kalmışım gerçekten geride mı kaldım arkadaşlarım çok mu haklı?

Babam Türk ama annem Türk değil. Bizde toplum içinde sakız çiğnenmez, aşırı aşırı derecede kahkahayla gülünmez, bacak bacak üstüne atılmaz, geç saatte dışarı çıkılmaz, kafese oturmanın bile adabı var. Saçım açık ama açık saçık giyinilmez. Erkek arkadaş kariyerden önce olmaz, olacaksa ciddi olmalı, temas olmamalı. Normal şekilde erkeklerle samimi olunmaz, arkadaşlık işte okulda kalır, eve getirilmez. Kısa etek vb. giymem, crop bile hiç giymedim (şahsi görüşüm, kendi karakterime yakıştırmıyorum.) Bu ve bunun gibi öğütlerle büyüdüm, ben hiç baskı olmadı ama hep nasihat ve öğüt. Bunları dün akşam kız arkadaşlarımla sohbet ederken konu kültürden açıldı ve anlattım. Bana açık açık “köylü cahil kara cahil geri kafalı“ gözüyle baktılar, üstü kapalı aşağıladılar, espri adı altında laflar edip güldüler, hatta beni bu halde hiçbir erkek almazmış, evlenmezmiş, çok geride kalmışım, kedilerle yaşarmışım

Güncellemeler
2 ay
İnsan gıbı spru soruyorum şurada pek ortamlara hakım değilim saçma sapan espiri yapıyorsunuz alakasız cevaplar yazıyorsunuz
Erkekler benım gıbı bır kızı almazmış ben çok geride kalmışım gerçekten geride mı kaldım arkadaşlarım çok mu haklı?
Cevapla