Okullarda akran zorbalığına karşı ne gibi cezalar verilir (lise)
2 ay
emin ol kimseye bir ceza verilmiyor , okuduğun okulada bağlı ama sen olay çıkartıp hocalara bağırıp çağırmadığın sürece o kişilere bi ceza vermezler verdikleri max cezada sınıfları ayırmak veya okuldan 2-3 gün uzaklaştırma oluyor
Yönetmelikte kurallar değiştiği için sormuştum
Bizde disiplin sıkı
Kurul felan baya işliyor
Tamamdır teşekkür ederim
Lisedeyken zorbalık genelde disiplin yönetmeliğine göre değerlendiriliyor canım 😊
Uyarı
Kınama
Kısa süreli uzaklaştırma
Uzun süreli uzaklaştırma
Okuldan atmaya kadar giden süreçler var 😔
Ama en önemlisi rehberlik servisine ve güvendiğin bir öğretmene durumu hemen anlatman 💛 Seni korumak onların görevi 🌿
Rehberlik işi daha da berbat ediyor
Ah canım, rehberlikle kötü deneyim yaşayan çok öğrenci oluyor maalesef 😔💔 Haklı olarak soğumuşsun…
Böyle durumlarda tek seçeneğin rehberlik değil aslında 🙏
Güvendiğin bir branş öğretmenin, müdür yardımcısı, hatta okul dışında güvendiğin bir yetişkin (aileden biri, abla/abi gibi gördüğün biri) ile konuşmak daha iyi sonuç verebiliyor 🌿
Rehberlik kötü yönettiyse, üst makama (müdür yardımcısı/müdür) durumu anlatman da bir seçenek. “Anlattım ama yardımcı olunmadı” deme hakkın var canım 💛
İstersen zorbalık tam olarak nasıl oluyor, biraz anlatırsan hangi adım mantıklı olur beraber düşünebiliriz 🌸
Cevap
2Cevap
Ceza vermezlerse geç kendini zorba sanan eziğin karşısına suratına bir tane patlat. En iyi ondan anlar.
Bu yıl yönetmelikte akran zorbalığına dair maddeler kurallar var da o yüzden sormuştum detaylı bilgisi olan var mı diye
Sen mi uğruyorum istersen yardımcı olurum?
Sana zorbalık mı yapıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?