2 ay
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
Çok çok erken
Hanımefendi siz boşandınizmi
Beyefendi sizi ne ilgilendirir bu?
Bilmem sordum
Erken git hayatını yaşa
Azginliktandir :)
He ya
Aynen ya aynenn
Kafayı mı yedin yeğen
Evet kafayı yedim
Hemen evlen o zaman
Tamam
Maddi durumun yerindeyse evlen
Eyvallahhh
Bizde evlenmek istiyoruz da
Eee daaa?
Soru benim bu arada
@nediyongardasim öf zırlama
Kim zirladi olm
cook erken daha ya dur bi, uni falan oku
Üni boş
maddi durumun yerindeyse evlen
Ev alcam kendi işimde çalışıyorum jsbsksn
Düz duvar durumu var mı
O ne
Erken yaş tabi pişman olabilirsin
Allah kimseyi pişman etmesin ama harama bulaşmak istemiyorum
18 yaşında evlilik ne yaaaa git gençliğini yaşa bi
Haram işleyerek gençlik yaşamak mı olur
Soru benim
Bu benim sorum hesabım kapandı mk
Kendine gel ablammmm 6 evlilik yaptım zengin zengin adamlarla bi faydasını görmedim🤣🤣🤣🤣
Kızlar seninle neden evlensin ksshksfjskk
Ayıp ediyon
@nediyongardasim ahhahahaah
Soru sahibi benim elhamdülillah namazimda niyazimdayim geçmişim tertemiz ve ev de alcam kendime ayıp ayıp djdbskdn
Hic girme o topa
Ee ne yapmalıyım
Pisman olursun emin ol git baska hedefler koy kendine
Cinsel istek ne olacak?
18 kadar nasil durdun
Çok zor dayanılmaz hale geldi artık jsbsksnd
seks icin evlen 2 gün sonra bosan nasil mantik bu evladim
Seks için evlenicem demiyorum mk yuva kurmak benim amacım
Misal dedim
Hakaret etmeyin lütfen rica ederim
Evlilik için 25 ila 30 yaşına kadar bekleyenlerin canı yok mu
Güvencen ne?
Ev alcam işim var
İşin ne ev alacaksan iyi
İşim yeşillik ticareti yapıyorum
Bende de ev var daha doğrusu site şifreli teraslı kapalı otopark var audio görüntü sistem var bana ailem aldı ama şimdi de ehliyet alacağım arabayı yine onlar alır herhalde
Evlensene ağa o zaman
Ben kamuya atanmayı bekliyorum şans da biraz her sınava katılacağız bakalım ösym sadece kpss yapmıyor sürü şey var
Üniversite son sınıfım şu an diplomaya alacağım kep töreni Haziran başı
He haklısın
Kpss 2024 puanım var ortaöğretim liseden girmiştim ona bazı alımları bekliyorum şu an bana uygun iki tane daha alım var oldu oldu olmadı bu sefer kpss 2026 lisans katılacağım
Hakkında hayırlısı dostum
Teşekkür ederim başarılar çoğu genç bence çok boş konuşuyor sen daha başkasın çünkü gerçekleri görüyorsun bilmem kaç tl bankaya para koyup biriktirememiş evi arabası olmayanların bizden fazla konuşuyor
Sen ama yine de erken evlenme bence en ideali 26 27 falan
Harbi dostum ya ben 9 ay boyunca tarlada çalışıyorum 3 ay evde yatıyorum aga öyle bir şey olamaz göğsümden terler süzülüyor kaşlarımda terden dolayı katman oluşuyor ben bu nesilden değilim ağa herşeyi yapıp ondan sonra temzi düzgün biriyle evlenmek istiyorlar öyle bir dünyaya yok sen kendini muhafaza edeceksin ki muhafazakar biri sana denk gelsin
Ağa benim çocuğum olursa ben 30 yaşında olucam o 4 yaşında mi yok daha neler
Özellikle türk kızları zaten nasıl erkek istediğini bilmiyor kaç kere tartışmışımdır bunu ve hala yüzlerine vuracağım bunu böyle basitlik kezbanlık yok elle tutulur somut bağlamda değerlendirilebilecek bir numaraları yok boş konuşuyorlar sadece çene
Harbi öyle aga ya bitane kız gördüm kaç kişinin altına yattığı belirsiz gelmiş diyorki bakir erkek istiyorum hasjktir ordan dedim
Kızlarla erkekler sanırım yer değiştirdi bu zamanda kızlar daha beter erkeklerden
Harbi aga bu erkekler kızlara ilgi göstermese o kadar yürümese ego düşer bence
Burada da öyle ben fake kız hesabı açmıştım anında erkek yorumu yağmuru yağıyor erkek olarak sorsam soru hiç yanıtlayan olmaz ayıptır söylemesi iki yüz elli gramlık şeye esir olmuşlar resmen
Harbi olm cinselliğin kölesi olmuşlar mk
Kızlarda nankörlük diye bir şey var bu arada
Evet evet aga al birini vur ötekine
Villan rezidansın siten de olsa tarlan da arsan da olsa lüks jiplerde olsa özel şoför ve hizmetlilerin aşçıların da olsa yine nankörlük yapan yapıyor çünkü İQ yok kırmızı halıda da yürütsen yine aynı altın semelerde dizsen yine aynı kendini geliştirmemiş birisine kendini daha tanıyamayan birisine laf anlatamazsın
Aynen öyle eşeğe laf anlatılır mı ağa?
Uyanık ol ortası olsun ne çok sonradan görme olsun ne çok havalarda olan olsun tam ortası idealdir kendine yakın iste sende biraz her türlü
Aga gizliden çıksana
İleri yap bana o zaman arada kafa dağıtırız
Yazdım ağam
ErenEngin22 yorumlarını okudum. Sen de biriktirememişsin baban almış. Denizden deniz kabuğu mu topluyorsun biriktiriyorsun? Ben İzmirdeyim 50 senelik apartmandaki daireyi 3-4 milyona satıyorlar. Kolay mı onu biriktirip almak? Hadi araba yine 2. el falan alınır 400-500 bine doğru ev almak kolay mı? Düzenli işin olmazsa maaşın şöyle 50 bin üstü olmazsa nereye alabiliyorsun ev? Anan baban almış alsın bir şey dediğimiz yok sanki kendi alın terinle emeğinle edinmiş gibi laf konuşuyorsun.
@NickSevmeyenlerden sizinde aileniz alsaydı beni ilgilendirmez demek ki şanslıyım 3+1 daire de var 2+1 site de araba da alacaklar şimdi ehliyet alacağım hiç bir şey umrumda değil bende de tarla da var bazı arsalarda hepsi bize kalacak kimse beni ilgilendirmez
@NickSevmeyenlerden yarım kiloya yakın altında var 500 gram olmasa bile bir 450 gram vardır ne olmuş yani 2 tane 5 bir yerde reşat olsa ne olacak 27 tane bilezik olsa ne olacak 10 tane tam olsa ne olacak 7 tane yarım olsa ne olacak 12 tane çeyrek olsa ne olacak
Bizde de tarla vardı. Onlar satıldı ev alındı düğünler yapıldı vs vs. Bizdekiler zeytinden hayvancılıktan geçinemeyince ücretli çalışan olmuş. Kimse seni ilglendirmiyorsa milletin ağzından konuşma o zaman. Ne zaman kendin çabanla alın terinle bir şeyler elde edersin ve bunu ahlaki normlara uyarak yaparsın ondan sonra konuşursun.
ErenEngin22 anan baban nefes alma dese nefes alamazsın. Kolundan tutup boş ver ediverse başının çaresine bakamazsın. Tek başına var olmaya çalışmak emekle birşeylere sahip olmak öyle kolay iş değil.
Ben kendimde yatırım yapıyorum zaten ben parayı öyle boş yere harcamam merak etmeyin siz çekememezlikten yorum yapıyorsunuz bence benim zaten alanım iktisadi büyüme ve finansal kaynakların yönetimi üniversite de ve ayrıca you tube de online eğitimler aldım bu alanda siz neyi konuşuyorsunuz
@NickSevmeyenlerden yorumumu okuyun bir konuşmayın
@NickSevmeyenlerden herkes emek verdi kimseye laf düşmez bizim burada Edirne İstanbul ile yarışıyor bırakın başka şehirleri falan
Var olan parayı ben de değerlendiririm. Burada mesele var olan parayı değerlendirmek demek değildir. Youtube'ta o eğitimleri verenler o kadar bilgilerine güvenseydi zaten kendileri o bilgileri kullanır zengin olurdu ve youtube'ta izlenme beğeni kasıp da para kazanmaya çalışmazlardı. Abonelik kasmazlardı. Çekememezlik değil bu. Zaten anan baban alsın etsin demişim. Benim celallendiğim nokta demişsin ki evi arabası olmayanlar daha çok konuşuyor. Sanki para kazanıp ev araba almışlar demişsin üstteki yorumlarda. Bunu diyen adamın ben namuslu şekilde (karı satmadan uyuşturucu işine kumara bahise girmeden) parasını kazanıp para biriktirerek ev araba almasını beklerim. Sen da 20'li yaşlarında bir çocuksun. Evet çocuksun. Sahip olduğun her şeyi anan baban vermiş. Ben de 20'li yaşlarımdayken her şeyi babam karşılardı. Babanın inşa ettiği şey üstünden emekle kendine bir hayat inşa etmeye çalışan insanlar hakkında bol keseden atıyorsun. Senin yaşında olup da kuryelik yapan çok genç var. Adam tıp fakültesi öğrencisi kuryelik yapıyor parttime çalışıyor. Ona sormak lazım bir de birikince milyonlarca liralık evler alınıyor mu arabalar alınıyor mu diye.
Edirne ne konuda İstanbulla yarışıyor?
Elizabeth bi süre
Süre müreye tahammülüm Yok zina yapamam sibdksndd
Yaşın küçük olum meslek bile yok
Mesleğim var kendi işimde çalışıyorum
Ne işin
Kendi işimde çalışıyorum yeşillik ekip biçip satıyorum komisyonculara hallere gönderiyoruz
İyi annene de bulsun
Sırada 2 kişi var dkskdjsksnd
Ne
2 abim var önümde sjbsks
Kaç yaşındalar
Birisi 27-28 diğeri de 24
Birisi atanmış biriside atanmaya çalışıyor sksbsknd
28liği alabilirim
Olur gizliden çık vereyim sanaa
Beğeniyorum hemen ver
Tamam
Gizliden çık beceremedim dhdjdhsksnsksns
Al
Yazdım
erken daha
erken hem de çok erken
Geç bile kalmışsın :D
Önce mesleğin olsun senin ufaklık
Evlen istiyorsan
Ailenin şişe bakacak durumu varsa evlen. e ne güzeli
Erken değil. Ergenlik bence
Abart istersen feriha kdndnnd ne bu acelen
Sende beyin yoktur evlenme şimdiden
Neden la
Çok normal ve takdir ile karşılıyorum
Normal
Dimi dimi
Akli basinda ne biriyse ve bilinc ve olgunluga sshipse kisi yasin gram onemi yok evlenmek icin tsbi dogru kisiyle
Evet tabii
Daha çok erken
Evlenmem lazım
Neden?
Zina yapmak istemiyorum
Var mı sevdiğin biri?
He güncellemeye baktım yokmuş.
He jabdksbsks
Evlenilecek kız da bulacağımı sanmıyorum ya veren verene kusura bakma aksbskdns
🤣🤣🤣bulursun umarım
Ahahahhaha
Bence 25 e kadar bekleyebilirsiniz
Bekleyebilir miyim sence
Libido durumuna bağlı bilemem ama Özbek dullarla evlenebilir sin yemekleri aşırı iyi yapıyorlar mış ve evlenmeye değer diyolar tavsiye
Valla ben Özbek mozbek bilmiyorum zaten evlenmekten vazgeçtim sanırım sksnskdn
Ahahahah
Daha kendime zar zor bakıyorum widbwkdnksnd
Maddi açıdan değil manevi aksbsdndkn aileye çalışıyorum ne zaman para istesem verirler sorun yok sksbwksnsk
Hop hoppp nereye daha sana ihtiyacımız var
Benle olabilir mesela
Olur anlaştıkk kabdksndkdn
Ben kimim ki bana ihtiyacın var soru benim bu arada sjdbskdn
@nediyongardasim takılırızzz ya ondan dedim takılmadan evlenme sklsşcmxmö
Olur jabdksndsknd
Ver elini anlaşalım 🤝
@nediyongardasim anlastıq
Tamamdır yazz
Çok erken
Olabilir
Bence sen baska şeyler istiyorsun
😂😂😂😂😂
Çok istiyorsan git yap bu yaşta evlenilir mi aq jdjdjdjdj
Yok ağa dhdjdhsksnsksns
Ne acelen var
Zina etmek istemiyorum
Neden olamsin
Erken canımcım
Yeter
Ne oldu
18 ideal Uygun uygun bence
Daha yeni yeni ergenliği atlatmaya başlıyorsun ne evliliği
Ya aga sana ne oluyor harbi
Soru soruyorsun cevaplıyorum. Beğenmiyorsan herşeye itiraz edeceksen soru sormayacaksin
Aga ben kendimi hazır hissediyorum ve zina yapmak istemiyorum o yüzden helalimle birlikte olmak istiyorum durum bundan ibaret anlayabilmisimdir umarim
Normal
sende istiyormusun?
İsterdim ama dindar olmayan biriyle.
Geç kalmışsın 😵💫
Dimi dimi atanamamis memur kabsknsjsjdjd
Normal
var mı çevrende
Erken
Ne zaman evlenim
@nediyongardasim bence erkek için en iyi evlilik yaşı 24+
Sen ne zaman evlenceb
@nediyongardasim 7 ay sonra
Nişanlı mısın
@nediyongardasim evet
Allah' mesut etsin bacım
@nediyongardasim teşekkürler😊
Rica ederim
Evet normal
Dimi dimi dimi
Hsjdkdnksnf
@nediyongardasim 20 yaşında da çocukları olurlar beraber büyürler
Haklısın da düzgün biri olmadığı için şu anlık evliliği ertelemek lazım sjdbsldnd
@nediyongardasim doğru söylüyorsun doğru birine denk gelmek de önemli
Zaten doğru biri değilse evlenip aldatirsa veya boşanırsa ben ne anladım o evlilikten
@nediyongardasim doğru söylüyorsun
Sen nasılsın
@nediyongardasim İyiyim sağol sen nasılsın
İyi diyelim iyi olsun elhamdülillah çok şükür
Asrın hatası olur
Yok ya sanki ölüme gidiyom
Geç bile kaldın elini çabuk tut damat😂😂😂
Çok erken bence
Sanırım
Normal de çok erken
Öyle mi dersin ebrucukk
Cok erken
Sakamisin bucuruk
Reis ayıp oluyor bak
Hahahaah ya ama cok kucuksun
Düşüncem büyük sen rahat ol sidbsosnd
Normal
Dimi dimi
Çok erken
Yeterli
@nediyongardasim ben 23 yaşındayım evde mi kaldım yani jdbdbd
Evde kalma seni ben alim ksbsksbskdndjdn
Soru benim bu arada
Ne diyon gardaşım jdbdh
Shshdhshsjdnkddnjd olm hesabım silindi bende gittim aynı emaile bunu açtım
Çok erken mantıklı değil
Onu Allah bilir
Yaptığımız seçimler kader değildir
Öyle
Kaçlısın
7 liyim
Senn
8 ben abszb
Jsbsksnsksnkdn
Benden küçüksün sjdjsksnd
Bildirim gelmedi kusura bakma
18im şu an
Bende öyleyim yaşıtız o zaman soru benim bu arada salça olmuyorum sjdbsksn
Napiyon
Bende 18 im ve bende istiyorum 😍
Olur gel evlenelim ver elini el sıkışalım 🤝
Soru sahibi benim bu arada jwbdksnsksndkdndkdnd
@nediyongardasim hahahhaa sen nasıl soru sahibi oluyosun
Ver elini🤜🏻
🤝🤝🤝🤝
Bu hesap benim dün gece saatlerinde silindi
Baksana erkek kız farketmeksizin herkese cevap verdim
@nediyongardasim anlamadım ama anladım evlendik dimi bitti xjxjx
Evet evet bitti şimdi bana yaz 2. Adım ahshshshd
@nediyongardasim bilemedim yorgunum da
Bişey olmaz karı koca arasında yorgunluk olmaz yaz sen skdbsondksnd
Shshdhshsjdnkddnjd
Yazılmıyor
uygun degil
Niye?
Daha küçüksün
Yaşım küçük olabilir ama olgunum
Acelen ne😂
Cinsel istek çok napim osgdkdbsknd
İstersen gel gene
İnstaya
Bence erken
Ee aga evlenmeden ben yapamam
E yapma
Ee aga nasıl olcak
Erken
Yok yeterli soru benim
HHazırsan evlen
Hazır olduğumu düşünüyorum
Erken bence
Sanırımmm
Erken gibi
Sanırım erken gibii
Evet
Evet evet
Mql misin
Değilim gayet akkiliyim