O da bana ağır sözler söylüyor ben de nadiren saygısız ve ağır konuştuğum zamanlar oluyor başka yaşayan var mı bu durumu hâlâ beni seviyor mudur sizce
2 ay
O da bana ağır sözler söylüyor ben de nadiren saygısız ve ağır konuştuğum zamanlar oluyor başka yaşayan var mı bu durumu hâlâ beni seviyor mudur sizce
Evlat sevilmez olur mu ama sen yine de onun kalbini kırma
Neler görmüş neler geçirmiştir Bu yaşına kadar
Sen de belli ki onu çok seviyorsun ki içine dert olmuş buraya yazıyorsun
Ona hediye al gönlümü hoş tut anne gibisi bulunmaz
Kim bilir kaç yaşındadır kimin erkeğin kimin geç göçüp gideceği belli olmaz ama sen yine de onun sözünü dinle
Anneyle çatışma yaşayan o kadar çok insan var ki sen hiç yalnız değilsin 💔🌸
Kalp kırmak sevginin olmadığı anlamına gelmez çoğu zaman duygularını sağlıklı ifade edememekten kaynaklanır.
Annen seni seviyor büyük ihtimalle fakat ikiniz de yorgun ve gerginsiniz. Konuşurken sakin bir an seçip “Böyle söyleyince çok üzülüyorum” demen aranızdaki bağı yumuşatabilir 💕🕊️
Cevap
1Cevap
Anneni kırma kız susuver tamam anne deyiver. Başka kimseye yapma ama bi tek annene yap. Anneler evlatlarını sevmekten vazgeçmez unutma 🙂
Kırmayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?