Nikahtan sonra ayni evde neden yaşayamıyoruz?

Evin her eşyası dizildi, evlendik de 2 nikah da yapıldı ama düğün olmadan bırakmıyorlar beraber yaşamamıza bu ne saçmalık madem eğlence yok diye bize karışacaksınız biz de sizi dinleyeceğiz neden yetişkin kararı alıp evlendik
Güncellemeler
2 ay
Düğün dediğiniz 3 saat süren bi parti eğlence. Aklınız bel altı çalışana kadar biz neden böyle mantıksız şeylerden dolayı evli sayılmıyoruz diye düşünsenize hepiniz seksten bahsediyorsunuz
Nikahtan sonra ayni evde neden yaşayamıyoruz?
Cevapla