Üst kattaki komşu evi karıştırmış, siz olsaydınız korkar mıydınız ne düşünürdünüz
2 ay
5 sene önce annem uyurken ben tuvaletteyken birisi kapıyı açtı kapı sesini duyunca korkudan yüreğim ağzıma geldi hemen kalktım baktım kapıyı açmış ama girememiş çünkü kapının üzerindeki demir kapalıydı o demir olmasa %100 girerdi keserdi bizi
Böyle bir durumda korkman çok normal 😟 Sabah uykulu halinle kapıda tanımadığın birini görmek ürkütücü olur. Ben de önce tedirgin olurdum sonra durumu öğrenince rahatlar ama kapı zinciri takmak alarm düşünmek gibi önlemler alırdım 🚪🔐 İçini rahatlat kendini suçlama bu tepki gayet sağlıklı 💛
Cevap
19Cevap
Ya kapı yanlıslıkla acılsaydı daha buyuk bi korku hatta kendini savunmak adına buyuk bir suca kadar ilerlerdi komşularımızı tanyamamak buyuk yerleşimlerdeki en buyuk sorun bazı apartmanlara kimin girip kimin çıktıgı belli değil maalesef
Yani kişiye bağlı tabiki korkulur ama ben olsam kapıyı açar sorardım sonra bekle derdim kapıyı söker kucağına verir şimdi hadi ordan git derdim
Olabilir benim de başıma geldi. Özellikle yaşlıysa olabiliyor.
Korkuyo insan
Tabii beklenmedik bir şey. Ben elimde satırla açtıydım kapıyı 😂
Bir kere ben de katları karıştırmıştım ya çok da şey etmemek lazım suhdhdu
Basıma geldi içmişti sasırmıstı evini ama sonra acamadı ayıktı gitti dkdk
kapıyı kendim açar evinin burası olmadığını söylerdim
Korkardım kesinlikle, evini karıştıran yaşamasın bu hayatta aklından şüphe duyarım.
Olur ya öyle şeyler. Dalgınlıktır. Yok tanıdıksa neden korkuyorsun ki?
Kapıyı açıp hesap sorarım hayırmı ölüm ne derdin var diye
İyiki uyanıkmış sın ses yap evde uyanık olduğunu anlasın gider
Aniden kapıyı açınca şoka girerdi zaten genelde kapıya yabancı biri gelince öyle yaparım :d
Ben olsam kapıyı açar geç kalmadın mı hanım içerde bekliyor derdim
demek kapıyı açsa sendeki kilide anahtarını yerleştirip kapını açacaktı. ucuz yırtmışsın
belki adamın komşu fantazisi vardır
Bencede karıştırmış yoksa anahtarla ugrasmazdi
Karıştırmış normal bende ilk bir korkardım
Belki de zarflıyor seni
Kesinlikle seni denemiş
İnsan ister istemez korkar. Allah korusun
Sizin apartmandan mı
Evet üst katmış adamin karisi özür mesaji yazdı
Olur ya bizim evin kapısınıda zorlamıştı alt komşu, bizi görünce özür diledi kapıları karıştırmış. Korkmana gerek yok ki zaten özür dilemişler.
Acabılseydı kapoyı neler yapacaktı neler sana
Evli misin
Alkollu
Sabah uyku sersemligi olabilir mi alkol sanmam ya
Yaşı kaç
40-45
Evli mi senin eşin neredeydi
Oha polisi ara
Üst kattaki kadın mesaj atmış yanlışlık oldu diye
Hataylami
Yuh yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?