Kendimi bu kadar yalnız, anlaşılmamış ve borçlar içinde hissederken ne yapmam lazım?

Bazen o kadar hayat üzerime geliyor ki
Henüz iyileşemedim, gribim hâlâ
Toparlanmadan işte bakamam; insanlar çalışacak adam alacaklar, hasta hâliyle zor duran birini değil
Baba evinde de zorluk çektik elbette
Hayat zor başlı başına…
Ama bazen gerçekten her şey zor oluyor, Allah dışında dertleşeceğim kimsem yok o da yetiyor elbette ama yine de insan insana muhtaç
Borçlar var, eşim tek çalışıyor
Ev kira…
Şimdi bu adamı nereden buldun diyenleri duyar gibiyim….
İyi günde iyi de kötü günde napalım?
Herkes her şeyini bir anda kaybedebilir, olmadık hâle düşebilir, hiçbir şey kalıcı değil ki…
Kavgalar başladı, ağır konuşmalar. Bu da evliliği başka noktaya getirdi.
Oysa o kadar çabalıyorum ki evlilik için
Ama kendimi çok yalnız hissediyorum bu hayatta
Ne yapmam lazım?
Kendimi bu kadar yalnız, anlaşılmamış ve borçlar içinde hissederken ne yapmam lazım?
Cevapla