Görümceme bana saygılı konuş dedim, şimdi pişmanım; sabah arayıp özür mü dilemeliyim?

Görümcem benimle konuştuğunda beni küçümseyerek konuşuyor ve ben geçen bu konuda sana söyledim ve bana kızdı, benle konuşmadı ve eşim bugün duydu, çok üzüldü, ablası var, o tek evimize geliyor dedi, çok zoruma gitti, ben de pişman oldum, o beni düşünüyor ama ben onu düşünmüyorum, ben hep hatalar yapıyorum, o beni affediyor, onun için katlanmalıydım. Ne yapmalıyım, sabah görümcemi arayıp özür dilemeli miyim?

Görümceme bana saygılı konuş dedim, şimdi pişmanım; sabah arayıp özür mü dilemeliyim?
Cevapla