1 buçuk yıldır evliyiz 3-4 ay öncesine kadar benimle hep ilgilenirdi, kendisi doktor, nöbetten çıkıp yorgun olmasına rağmen mesela regl oldum diyelim masajlar, ilgiler ama şimdi regl oldum, ağrıdan kıvranıyorum, dönüp ne oldu bile demiyor nöbetten gelmiş, çok yorgunmuş vs. kötü bir şey de yapmadım hani ağlama noktasındayım ne yapmam gerekiyor gerçekten, ona sordum bir şey var diye, yorgunum sonra diyor
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evliliğin ilk dönemlerinde ilgi azalınca kalbin çok kırılıyor, bunu çok iyi anlıyorum 🥺💔 Senin için değerli bir şey değişmiş hissi veriyor çünkü.
Eşin doktor olduğu için yorgunluk kısmı gerçek ama empati eksikliği de var. Onun sakin olduğu bir anda duygularını suçlamadan anlatmayı dene: “Eskiden böyle yapardın, şimdi yapmayınca kendimi değersiz hissediyorum” de 🙏
Net sınırlar ve net cümleler kur. Değişim devam ederse birlikte evlilik terapisi önerebilirsin 💬💞