Bilmiyorum narsist bir ailesi var, mesafeli mi olsam yoksa samimi olup yüz vermeli miyim bilmiyorum
3 ay
Cevap
10Cevap
Mesafeli ol. Cok yumusak davranma. Bu sefer de seni ezmeye calisirlar kucuk gorurler. Mesafeli ol ama saygisizlik yapma
Nasıl peki
Her istediklerini yapma. Kalk sunu bunu yap derlerse emir verir gibi yapma
İşte yapmadığım için beni kötü ilan etmeye çalışıyorlar
Etsinler nolacak esin seni bildigi surece
Eşimde pısırık bide çabuk gaza gelen biri
Sen nasil tanidin esini?
Bildim bileli hep ailesine hesap veren biri
Böyle bir aileden ne kadar uzak durursan o kadar iyi
Nasıl peki hele bi kardeşi var aşırı narsist
Aman aman uzak dur derim bacım size sadece zarar verir
Nasıl uzak duracagız eşim kardeşinden korkan ve sözlerine çok itimat eden biri çünki kardeşi evin reisi gibi
Çok saçma
Evet bide ikide bir kız kardeşi bana diyoki benimle iyi geçin sen bir hiçsin demeye getiriyor
Narsist olan birine karşı ya sen de narsist olacaksın ya da mesafeni koruyacaksın..
Nasıl mesafe mi kuruyacağım
Uzak kalarak.
Eşim ve ailesi işte
Eşin? Brawo sana. Sorunda da sadece eşinin ailesi olduğunu belirtmişsin.
Özellikle ailesi
Mesafeli ol. Yüz bulurlarsa daha da ezerler Mesafeli koyarsan hasar almadan kotarırsın
ne kadar az muhabbet o kadar çok huzur evlilikte bu önemli :)
Yanlarında samimi sevecen davran ama yanlarında olmadığında mesafeli ve umursamaz ol , onlar da gelinimiz çok ilgili diye sevinsin, win win mantığı
Win win mantığı nedir bide bana şunu yap bunu yap dediklerinde peki
Laf sokarlarsa ta da ezmeye kalkarlarsa
Herşeylerini görmezden geliyim yani
Mesela neyi görmezden gelmemeliyim
Anladım
Her zaman mesafeni koru sınırı baştan çiz
Nasıl peki
Herkese mesafenı koy
Duruma göre bak işte gidişat nasıl
Brnce mesefali ol ama rşin bu duruma ne diyo
Koy geç hepsine
Nasıl eşimin ailesi ya
Pardon abla 🤣
Bence sınırını koymalısın
Nasıl peki
Baş edemezsin
Bir zaman sonra sen kötü olursun
Nasıl kötü olurum
Uzak dur
Nasıl bu sefer soğuk demezler mı
Derlerse desinler.
Niye evlendin yahu?
Kaç ay oldu evleneli
Bir ay olacak
Bir süre daha uyum sağlamaya çalış. Baktın olmuyor eşinle konuş ona göre bir yol çiz bence
Nasıl uyum sağlamam lazım peki
Eklesene ordan konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yeni evliliğin kutlu olsun 🥰🌸 Böyle durumlarda ne tamamen iç içe olmak ne de duvar örmek iyi geliyor. Kontrollü samimiyet en sağlıklısı 😊
Nazik ol, saygını koru ama sınırlarını da net tut. Her yorumlarına cevap vermek zorunda değilsin. Seni huzursuz eden tavırlarda geri çekilmen çok doğal 💫🧡