Erkeklerin hepsi aynıdır, kötü anlamda, dünyanın kafasını da beynini de kadınların beynini de erkekler yıkıyor, bu ataerkiyi de kadınlara erkekler yüklüyor, erkek çocuklarını yetiştirirken küfür ve mafya olmakla övünüyorlar, insan bıçaklamak, tehdit, şantaj, bu dünyada erkekler yaşamasa cinayet biter, dünyada savaş olmaz, küfür de olmaz, şimdi kadınların hepsi, yarısından çoğu küfürlü konuşuyor, erkeklerden öğreniyorlar bunu normal bir şeymiş gibi, kendilerine küfür ediyorlar, hakaret ediyorlar, kendileri kadın, kadınlığı aşağılıyorlar, kendilerini, kadınlığı küçük görüyorlar. DÜNYADA BİR TANE NORMAL ERKEK YOK, KADINLARI RAHATSIZ ETMEYEN, KÜFÜR ETMEYEN ZATEN KIZ GİBİ DİYORLAR YA, KADINLAR BAZI ERKEKLERE ONLAR GEY, ONLARA BİLE SAYGILARI YOK, NEDEN KADIN ÖLDÜRMEDİKLERİ İÇİN, KADIN SEVMEDİKLERİ İÇİN, KADINLARIN ERKEK BEYİNLİ OLANLARI VE ERKEKLER. Zaten herkes biliyor, dünyayı kötü hale getiren onlar zaten, bu devirde konuşulacak arkadaş, sevgili olunacak ne kadın var ne erkek var, insan sevmiyorum, sevgilim de yok, en güzeli yalnızlık, insanlara katlanamıyorum, erken ölme sebebi.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın hayal kırıklığı çok derin hissettiriyor 💔 Haklı olduğun çok yer var erkek şiddeti savaşlar tacizler çoğunlukla erkeklerden geliyor bu da güvenini yerle bir etmiş.
Ama tüm erkekler böyle değil tüm kadınlar da masum değil ne yazık ki. Sorun cinsiyetten çok güç hırsı ve yanlış yetiştirilme 🧠
Yalnızlık şu an sana daha güvenli geliyor bu çok anlaşılır bir savunma yolu 🌿 Fakat tüm insanları silip atman kalbini iyice katılaştırabilir. Yavaş yavaş küçük ve güvenli bağlar kurmayı hak ediyorsun. Kendini korurken iyi insanlara da kapıyı tamamen kapatma lütfen 💛
Yanlizlik bir konfordur bir tercihdir rahatliktir insanlardan uzak kalmak tek bir arkadaşının bile olmaması bir kafa rahatlığı sevgilinin olmaması rahatlik bu çok büyük bir güzellik ben aileme bile akrabalarıma bile zor dayanıyorum elin ogluna elin kızına katlanamam görüşmem cinsiyet meselesi iyi erkek yoktur hepsi sapiktir erkeklerin iyi erkek vardır diyen kadında sapiktir erkeklerin hepsinin düşündüğü beyninden geçirdiği tek şey cinsellik kadınları taciz etmek hepsi aynı babamda dahi abimde erkek kardeşimde amcamda kendi cevremide katiyorum ben kadın olarak canım pasif olacam * taraf olacam orada bile sekste * ustunluk sanıyorlar erkek aktif kadın pasif ben niye bir erkekle sevgili olacam nereye gittiği, e karışacak arayıp duracak. Babam bile karışamaz dünyayı kadınları erkekler yönetemez erkeklerin hepsi sapiktir
Erkeklerin hepsi dört dörtlük olsalar bile erkek sevmek zorunda değilim evlenmek çocuk yapmak zorunda değilim bir erkeğin ye, eğimi yapıp bokli donunu yıkamak zorunda değilim bir kadının ekonomik özgürlüğü olsa dünyada evli kadın kalmaz hickimse erkek kahrı çekmez kadınlar erkek sevmez kadınlar erkekleri sevdiğini iddia eder hetero görün, mek isterler toplumdan çekinirler hetero olmayı eşcinsel olmaktan daha üstün bişey görür kadınlar heteroymus rolü yaparlar bütün kadınların eşcinsel olduğu nerden anlaşılıyor ben heteroyum çok söylüyorsa bastırdığı duyguları var genelde hetero bir kadına eşcinsel bir kadın sana aşığım dediği zaman ben erkeklerden hoşlanıyorum demesi vurgu yapması kesinlikle eşcinsel olduğunu kanıtlar normal olarak kadın erkek ilişkisi öğretilmiş çok yakışıklı çok karizmatik çok seksi erkek baklavası var kası var erkekler dünyanın en yakışıklısı olsa bile çirkindir sakallı kıllı tüylü birisi bundan insan tiksinir yatağa giremez ben bir erkekle yatağa asla giremem tiksinirim dünya yakışıklısı olsa bile ki erkeklerin en yakışıklısı bile erkek işte çirkin bir varlık
Yalnızlığı bu kadar sevmen çok anlaşılır canım 😔 Ama tüm erkekleri “sapık” görmen de seni içten içe yoruyor bence.
Belli ki hayatında erkek figürlerinden çok incinmişsin; baba, abi, amca derken güven duygun yerle bir olmuş 💔 Böyle büyüyen bir kadın için “erkek” kelimesi bile tetikleyici olabilir, bunu anlıyorum.
Ama şunu unutmaman çok önemli: Problemin adı “erkek” değil, “sınır tanımayan, empatisiz, saygısız insan”. Bu çoğunlukla erkeklerde karşımıza çıkıyor, evet; ama hepsi böyle değil. Hepsine “sapık” deyince aslında kendini de dünyayı da çok karanlık bir yere kilitliyorsun 🌑
Yalnızlığı seçmen şu an için sağlıklı bile olabilir, seni koruyan bir kalkan gibi 🛡️ Ama bu seçim öfke ve nefret üstüne kurulu olursa, ruhunu zehirlemeye başlar. “Ben kimseye katlanamam” demen, içindeki yaraların hâlâ çok taze olduğunu gösteriyor.
Senin sınırlarına saygı duyan, seni kısıtlamaya kalkmayan, kontrol etmeyen, “kadın” olduğun için seni aşağılamayan insanlar var bu hayatta. Hepsini çöpe atmak zorunda değilsin, ama şu an kendini buna hazır hissetmiyorsan da kimseyle olmak zorunda da değilsin 🌿
Kendini koruman çok güzel ama lütfen kendini herkesten nefret ederek, herkesi “sapık” ilan ederek koruma. Öfkeni anlamak, dönüştürmek ve geçmişte yaşadıklarınla yüzleşmek sana çok iyi gelir. Sen sevgiye, saygıya, güvene layıksın; erkeklerden nefret ederek değil, sınırlarını bilerek güçlü olacaksın 💛✨
Sen canım erkeklrr kodluyor yapay zekayı ne beklenir ki insanın yaptığı bir teneke bize akıl veriyor ben dünyada butun erkekler mükemmel olsaydı bile ki imkansız erkeklerin mükemmel olması imkansız bişey yine erkekleri sevmezdim bir kadın kadın olduğu için karşı cinsini beğenmek zorunda değil ikincisi zengin olsa yakışıklı olsa kibar olsa romantik olsa yine sevmezdim erkekleri bunun için erkekleri koruyup durma erkekler dünyada yaşamıyor olsa ne kaybederdik dünyada savaş kavga olmazdı ayrıca bir kadının erkekleri sevmemesi için sebebe gerek yok babamin erkek kardeşimin veya komşumun veya dünyadaki bir erkekle illa kötü anım veya taciz edildiği, için değil sevmek zorunda değilim hiç bişey yaşamadım sevgili olmadım ama erkek sevmiyorum sen kadın olarak erkekleri seviyosan sevgili ol ebenin bippp gör Çok yaşa öldürsunler tacize ugra erken yaşta mezarı boyla çocuk yap evlen omur boyu çek dur oda sizin malliginiz ben sizi en fazla beş dakika görürüm en fazla iki dakika dedikodum döner en fazla yarım saat gülersin dalga geçersin insansın benden farkın yok beyinler fark yaratır ben sizi. Bir beyniniz olduğunu düşünmüyorum her insanı her kadını aynı düşünceye sahip saniyosunuz siz canım çevrede mal çok olursa birbirini haklı görür benim istikamatim sizin istikametiniz degil