Dünyada erkekler bir anda yok olsa savaş, cinayet, küfür ve ataerki biter miydi?

Erkeklerin hepsi aynıdır, kötü anlamda, dünyanın kafasını da beynini de kadınların beynini de erkekler yıkıyor, bu ataerkiyi de kadınlara erkekler yüklüyor, erkek çocuklarını yetiştirirken küfür ve mafya olmakla övünüyorlar, insan bıçaklamak, tehdit, şantaj, bu dünyada erkekler yaşamasa cinayet biter, dünyada savaş olmaz, küfür de olmaz, şimdi kadınların hepsi, yarısından çoğu küfürlü konuşuyor, erkeklerden öğreniyorlar bunu normal bir şeymiş gibi, kendilerine küfür ediyorlar, hakaret ediyorlar, kendileri kadın, kadınlığı aşağılıyorlar, kendilerini, kadınlığı küçük görüyorlar. DÜNYADA BİR TANE NORMAL ERKEK YOK, KADINLARI RAHATSIZ ETMEYEN, KÜFÜR ETMEYEN ZATEN KIZ GİBİ DİYORLAR YA, KADINLAR BAZI ERKEKLERE ONLAR GEY, ONLARA BİLE SAYGILARI YOK, NEDEN KADIN ÖLDÜRMEDİKLERİ İÇİN, KADIN SEVMEDİKLERİ İÇİN, KADINLARIN ERKEK BEYİNLİ OLANLARI VE ERKEKLER. Zaten herkes biliyor, dünyayı kötü hale getiren onlar zaten, bu devirde konuşulacak arkadaş, sevgili olunacak ne kadın var ne erkek var, insan sevmiyorum, sevgilim de yok, en güzeli yalnızlık, insanlara katlanamıyorum, erken ölme sebebi.
Dünyada erkekler bir anda yok olsa savaş, cinayet, küfür ve ataerki biter miydi?
Cevapla