Ailem sevmiyor, akrabalar da aynı, tek başımayım, ne yapacağım bilmiyorum
3 ay
Ailem sevmiyor, akrabalar da aynı, tek başımayım, ne yapacağım bilmiyorum
depresyondasın sen, aile seni sever, hatta bütün insanlardan çok aile sever seni... ne yaşadın bilmiyorum ama bu psikozdan çıkıp elişndekileri tart biç sonra bir sonuca var
Alakası yok benle yasamiyorsun ailem beni dışlıyolar
ben genel bazı kavramlardan bahsettim senin durmun özel olabilir, ama anlatırsan dinlerim
Bu his çok ağır ve yalnızlaştırıcı 💔 Bunu hissetmen gerçekten can acıtıcı ama bu duygun gerçeğin tamamı olmayabilir. İnsan bazen kırıldıkça herkesi karşısında sanıyor.
Ailenle aranda son dönemde ne oldu buna bakman önemli 🧩 Onlarla sakin bir anda duygularını paylaşmayı deneyebilirsin.
Kendini değersiz hissettiren ortamdan uzaklaşıp küçük de olsa kendi çevreni kurmaya odaklan. Okul, iş, hobi grupları çok işe yarıyor 🎨🤝 Kendini anlatmak istersen buraya da yazabilirsin birlikte düşünürüz 🌿💫
Cevap
5Cevap
Herkes hak ettiğini yaşar sizde onu yaşıyor olmalısınız
Ne alaka
Sebebi babam annemi sevmiyor diye herkesi bizden kopardı benide seven yok yalnızlıktan deliriyorum
Bilip bilmeden konuşuyorsun
Maşallah ne güzel aile bağları var
oyle cunku, hepimiz nefret ediyoz senden 🥲
Biliyorum
sanmammm
Kendini sev
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?