Bir kesim evlenince çalışmasın diyor bir kısım çalışsın ekonomi de ortada eşiniz evlenince çalışsın mı yoksa yok ve kadın arkadaşlarım evlenince çalışmak ister misiniz
3 ay
Bir kesim evlenince çalışmasın diyor bir kısım çalışsın ekonomi de ortada eşiniz evlenince çalışsın mı yoksa yok ve kadın arkadaşlarım evlenince çalışmak ister misiniz
Bunu eşime bırakırım memurum ev araba var eşim çalışmak isterse çalışır ama özel sektörde çalışmasını istemem emeğinin karşılığını alamaz çünkü ama çalışmak isterse kısıtlamam onun parasına da karışmam
Bu çok değişik bir mevzu mesela ben eşimin çalışmasını istemem ama eğitimsiz olmasını hiç istemem bana bir şey olduğunda donanımsız kalması çok daha kötü sonuçlar doğurur ama ben yaşadıkça canımı dişime takar evime bakarım..
Kesinlikle çalışmalı.. ekonomik olarak gerek olmasa da.. evde olan insan korelir sıkılır amacsizlasir.. kesinlikle kendi için çalışmasını isterim.. maddi tüm şartlar dogruyken bile :))
Bn buna pk katılmıyorum
Mümkünse çalışmasın. Ama öğretmen hekim vb gibi nitelikli bir mesleği varsa ve çalışmak da istiyorsa; fıtratına uygun iş ve iş yeri olması şartıyla çalışabilir
Evlilikte en güzeli zorunluluktan değil isteyerek seçmek 😊 Kadın isterse çalışır isterse bir süre evde kalır ama buna en çok kadının kendisi karar vermeli 💪 Ekonomi de ortada zaten iki gelirin gücü çok rahatlatıyor 💸 Eşin de buna saygı duyuyorsa harika bir ortaklık olur ❤️
Cevap
24Cevap
eşim nasıl isterse
Bence maddi durumda sıkıntı yoksa evi varsa veya maddi olarak tek maaş yeticekse, öncelik eşin isteği olmalı ama çalışmayabilir 🙂
Bir gelirim yoksa çalışmak isterim ama sabit vardiya ve part time isterim
Ekonomiden de ziyade çalışın ki enerjisini atsın diğer türlü evde seni bekleyen bir enerji bombası olur djhdhd
Fena mi
İmzaya tümden karşıyız, hayatımızdaki kadın kendi başına ayaklarının üstünde duran ve yalnız yaşayan karakter olmalı
Evlilik olmuyor mu ama neyse
Kadının yeri kraliçe olacağı evidir. Başkasının kapısında köle olacağına kendi evinde patronice olsun.
Çalışıp ya da çalışmaması eşim kendi neyi isterse asla karışmam
Kral ya
Olması gereken bu kendi çalışmak istede istemesede destek olurum olması gereken bu
Mümkünse çalışsin , ekonomik olarak rahat olunca çalışmaz
Ekonomi bütün herşeyi etkiliyor
Kendisi karar verir.
Eşime kıyamadığım için çalışmasını istemem.
2mizde çalıscaz yok öyle bi dünya sağlık sıkıntısı dısında çalısmak lazım en kısa sürede geleceğe yatırımsal bence teşekkürler
Kendi isteği çocuk yoksa ya da büyükse çalışabilir
Çalışmasını istemem benim param ikimize de yeter rahat rahat geçiniriz
Tamamen ekonomik duruma bağlı
Yani evet haklısın
Farketmez o nasil isterse
Evde kalıp bana içli köfte yapsın
Bcbchc,
Kadının kendisine kalmış bu ben karışmam
İşkolik olmasını isterim
neden
kazandığım yeterliyse evde olmasını isterim
Türkiye şartlarında zor gibi
Evde birbirinizi yersiniz
Neden
İlk zamanlar keyifli gelir de sürekli evde erkek adam durmaz
Kendi tercihi nasi iyi hissedecekse
Keyfi bişir
Evliyim
Eee
Yani çalışain eşim
Evlenmiycem
Hahahah iyi yapiyon boş ver
Yalnizlik arada zorluo ama
Erkek adam çalışır
Bncede doğa kanunu bu
Çalışsın tabi
Dimi dimi
Evdee
Garsilayabilicen mi masrafları
Sıkıntı yok yeter
Kendi keyfine göre
Çalışsın
Hfhf tamam
Evde olmasını
Abime es olacan mi
Senin abin kim gnngxnxg
Yok ya sağol canım
Evde olsun
Yani o ekonomik özgürlüğü gene sağlayabileceginj düşünüyorsan
Fazlasiyla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?