Evlenince eşinizin çalışmasını ister misiniz yoksa tek maaşla mı yaşarsınız?

Gençler uzun süredir platonik olduğum biri var. Evlenirsek kendisini çalıştırmayı düşünmüyorum.

Biz erkeği çalıştırmayız. Kocasını çalıştıran kadınlar kadınım diye ortalıkta dolaşmasın ehehehee.

Evlenince eşinizin çalışmasını ister misiniz yoksa tek maaşla mı yaşarsınız?
Cevapla