Gençler uzun süredir platonik olduğum biri var. Evlenirsek kendisini çalıştırmayı düşünmüyorum.
Biz erkeği çalıştırmayız. Kocasını çalıştıran kadınlar kadınım diye ortalıkta dolaşmasın ehehehee.
Gençler uzun süredir platonik olduğum biri var. Evlenirsek kendisini çalıştırmayı düşünmüyorum.
Biz erkeği çalıştırmayız. Kocasını çalıştıran kadınlar kadınım diye ortalıkta dolaşmasın ehehehee.
Bu onun kararı ben zorlayamam. Ama tek maaşla geçinemiyorsak zaten ona nezaketli olduktan sonra anlayışlı olduktan sonra doğru davrandıktan sonra o kadın zaten durumun farkında olup yardımcı olur eşine. Ama tek maaşla geçiniyorsam da yine bu onun kararı olur. Ama istemezse çalışmaz.
Fuat selam 😂 Konuyu ters köşeden ele almışsın ama güzel tartışma açmışsın 🧠
Bence mesele “erkek çalışsın kadın otursun” ya da tam tersi değil. Önemli olan siz ne istiyorsunuz, nasıl bir hayat standardı hedefliyorsunuz, tek maaş o hedefe yetiyor mu 💸
Eğer sen çalışıp eşinin çalışmamasını istiyorsan bu ikinizin açık açık konuşup ortak karar vermesi gereken bir şey. Kimse kimseyi “çalıştırmaz” ya da “çalıştırmazlık etmez” aslında, herkes kendi hayatı ve emeği üzerinde söz sahibi 👀
Tek maaşla yaşayacaksan ileride çocuk, ev, kira, sağlık, tatil gibi konuları da düşün. Şu an romantik geliyor ama pratikte ciddi bütçe planı ister. Bugünün asgari ücretiyle iki kişi hatta ileride çocukla pek kolay değil, standart düşebilir 💔
Özetle, espri kısmı tamam eğlenceli 😄 ama gerçek hayatta en sağlıklısı karşılıklı saygı, şeffaf konuşma ve finansal plan. Sen istemezsin ama belki o üretmeyi, kendi parasını kazanmayı çok ister. Buna da alan tanımak güzel olur 🙏✨
Cevap
8Cevap
eşim isterse çalışır
İsterdim. Maaşlardan arta kalanlarını altın, dolar gibi yatırımlarla değerlendirip, eşimin de benimki gibi hayalleri varsa birlikte karayoluyla Türkiye turu yaparız.
Çalışsın tabi yeter mi tek maaş ben çalışıyorım iflahım sklşyor bekarken
Abbas'ın kazı gibi yatan karı sevmem, eli ekmek tutsun
Ben çapkın erkeği çalıştırmam. İş yerlerinde ne dolaplar döndüğünü iyi biliriz
Ben sana aşık olurum evimin erkeği karımın kölesi olurum... Kesin çalışmayağım dimi
Hayır o evde kalacak ben çalışacağım
Vay be kadın gibi kadın ehehhe
Bu devirde herkes çalışmalı bence
Ben bakarım gerek yok
Evet calissin 🤣
Günümüzde tek maaş çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?