Bazen düşünüyorum… 30–35 yaşına gelmişim ve hâlâ evlenmemişim, çocuk sahibi olmamışım. Bu durum ister istemez içimi burkuyor. Sanki hayatın belli bir “zamanı” varmış da ben o takvimin gerisinde kalmışım gibi hissediyorum.
Etrafıma bakıyorum, herkes bir düzen kurmuş gibi. Evlenenler, çocuk sahibi olanlar… Onları görünce kendimi sorgularken buluyorum. “Ben nerede eksik kaldım?” diye düşünmeden edemiyorum.
Aslında biliyorum, herkesin yolu farklı. Ama yine de insan bazen sadece kendi kalbini dinleyemiyor; toplumun sesi daha baskın çıkıyor. İçimde bir yerde hem “henüz geç değil” diyen bir ses var, hem de “acaba geç mi kaldım?” diye fısıldayan başka bir ses…
En çok da şu yoruyor beni: İstemediğim bir hayatı yaşamıyorum aslında ama istediğim hayatı da henüz kuramamış olmak… Bu arada kalmışlık hissi moralimi bozuyor.
Etrafıma bakıyorum, herkes bir düzen kurmuş gibi. Evlenenler, çocuk sahibi olanlar… Onları görünce kendimi sorgularken buluyorum. “Ben nerede eksik kaldım?” diye düşünmeden edemiyorum.
Aslında biliyorum, herkesin yolu farklı. Ama yine de insan bazen sadece kendi kalbini dinleyemiyor; toplumun sesi daha baskın çıkıyor. İçimde bir yerde hem “henüz geç değil” diyen bir ses var, hem de “acaba geç mi kaldım?” diye fısıldayan başka bir ses…
En çok da şu yoruyor beni: İstemediğim bir hayatı yaşamıyorum aslında ama istediğim hayatı da henüz kuramamış olmak… Bu arada kalmışlık hissi moralimi bozuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer