Bekar olunca büyük yaşta olmak olumsuz görülüyor da neden bosanmis ve 3 çocuklu olunca değer görülüyor?

Ben desem 33 yasindayim bekarim ne kadar güzel olsan bekar olmak sanki dezavantajlı gibi gözüküyor. Ama 20 yasinda evlenip bosandim 33 yasindayim desem az güzel olsan bile giderin oluyor. Bunu neye bağlıyorsunuz?
Bekar olunca büyük yaşta olmak olumsuz görülüyor da neden bosanmis ve 3 çocuklu olunca değer görülüyor?
Cevapla