31 yaşında bekar, işsiz ve ailem tarafından dışlanmış bir kadın olarak hangi şehre gidip nasıl hayata yeniden başlayabilirim?

Ailem beni çoktan zaten silmişti en son olarak kendimi kapıda buldum bu yaşıma kadar evlenmek isteyebileceğim biri de olmadı erkeklere az ilgim var yaşadığım aşklardan sonra ve tanıştığım kişilerden sonra da iyice soğudum evliliği de hiçbir zaman kurtuluş olarak görmedim sevmediğim biriyle de evlenmem ne yapmalıyım siz olsaydınız ne yapardınız bayanım bu arada doğudayım sizce hangi şehre gitmeliyim çalışmak ve yaşamak için. Saçma sapan yorumlar yazmayın
31 yaşında bekar, işsiz ve ailem tarafından dışlanmış bir kadın olarak hangi şehre gidip nasıl hayata yeniden başlayabilirim?
Cevapla