Ailem istemiyor diye sevgilimle kaçmak mı yoksa aileme rağmen aşkımı savunmak mı?

Ben Azerbaycan'da bir azeri kızım.4 sene önce bir uygulamada Türkiye'den biriyle tanıştım.4 senedir hiç eksilemeyen güvenimizle , aşkımızla yürüttüğümüz ciddi ilişkimiz var.1 sene önce ailem durumu öğrendi, karşı çıktılar, konuşmamızı engellediler, ama ben yine bir yolunu buldum konuşduk. O da ailemin razı olmadığını biliyor ama vazgeçmeyi asla düşünmüyor. Ben yalvardım aileme onu anlattım, onunla mutlu olurum dedim. İkna olmadılar o kürt dediler, orada gurbet elde mutlu olamazsın dediler. Babamın numarasını verdim o da konuşsun istedim. Aradı babamı, konuştu , ikna etmeye çalıştı ama ben Türkiye'ye kız vermem, seni de tanımıyorum dedi babam. O da ben geleyim oraya tanışalım, ailemi de getireyim dedi, usulünce isteyelim kızınızı dedi. Ailem yine ikna olmadı. Beni vazgeçirmek için her şey yaptılar. Sonda tm gelsinler deyip ona da , bana da boş umut verdiler, sonra yok olmaz dediler yine. Canım çok yandı🥲. Şu anda mecbur kaldım aileme yalan söyledim, onunla ilişkimi bitirdim, vazgeçtim dedim. Ama biz birbirimizden kopamıyoruz ki kaçmayı düşünüyorum onunla🥺. Hatta bir kere evden çıktım ailem perişan oldu engel oldu ben de gidemedğim için geri döndüm eve. Ne yapacağız biz?🥺🥺🥲
Güncellemeler
3 ay
Empati kurarsanız sevinirim 🥹🥲
Ailem istemiyor diye sevgilimle kaçmak mı yoksa aileme rağmen aşkımı savunmak mı?
Cevapla