Ailem eşime büyü yaptığını itiraf edince sinirle şiddet uygulamakta haksız mıyım?

Oldum olası ailemi sevmeyen biriydim. Çocukluğumda da büyüdüğümde de hep şiddetle büyüdüm, her neyse bizim evimizde babaannemi yaşamaya davet etmişlerdi, bu yere kadar her şey tamam kendisi tekerlekli sandalye ve kalıcı işitme hasarına sahip birisi bilerek emekli maaşından harcıyorlar annem de demiri sobaya tutup bildiğin bazı özel yerlerine bastırıyordu kadının. Bildiğin ağır işkence yapıyordu biz evde değilken. Ben ortaokulda yatılı yurtlarda kaldım 8 ayda 1 uğrardım evime. Benim çok sevdiğim bir eşim ve evimiz var şu anda. Geçen aylarda bizim evin yanına ev aldılar ve sürekli bizim evimizin yanına geliyorlardı ben işten geldiğimden tut sabah 4'e kadar her gün evde olurlardı Karım hamile olduğu için istememesine rağmen. Birkaç ay gelmedikleri zamanlarda karımın kanser olduğunu öğrendim hastanede bakmaya gelirken annem ile babam geldi biraz korkakçasına yan odaya geldiler bana şey dediler biz sizin aileniz yıkılsın diye büyücü tuttum evinizin önüne domuz yağı döktük 5 kişi diye söylediler. Çok sinirlendim gözüm dönüyordu istemeksizin şiddet uyguladım (şikayetçi olmayacağını belirtti polise ) sizce haklı mıydım?
Güncellemeler
3 ay
Bebeği mecburen aldırdık.
Ailem eşime büyü yaptığını itiraf edince sinirle şiddet uygulamakta haksız mıyım?
Cevapla