Kaçıncı devirdeyiz hala kadınlar erkeklere hizmet ediyor?

Bu feminizm işleri falan hiç işe yaramamış belli ki. Kaç yere bayram ziyaretine gittim. Erkeği de kadını da hepsi okumuş etmiş kültürlü olmasına rağmen onlarda bile kadın erkeğe hizmet ediyor. Kadınlar kalkıp yemeği yapıyor yiyeceği içeceği yapıyor çayı kahveyi yapıyor bulaşığı yıkıyor sofrayı kurup kaldırıyor. Getiri götürü yapıyor. Erkek sadece oturuyor. Neden böyle
Kaçıncı devirdeyiz hala kadınlar erkeklere hizmet ediyor?
Cevapla