Annem depremde evini kaybedip benimle yaşıyor, sürekli söylenince bunalıyorum, özgür olmak istemem beni kötü evlat yapar mı?

Bazen annem çok söyleniyor, çok bunalıyorum sizce ben kötü bir evlat mıyım yani her şeyime karışıyor özgür olmak istiyorum
Annem depremde evini kaybedip benimle yaşıyor, sürekli söylenince bunalıyorum, özgür olmak istemem beni kötü evlat yapar mı?
Cevapla