Bazen annem çok söyleniyor, çok bunalıyorum sizce ben kötü bir evlat mıyım yani her şeyime karışıyor özgür olmak istiyorum
3 ay
Bir yaştan sonra hepimiz aynı oluyoruz. Anneni anlayışla karşıla lütfen çok zor günler geçirmiş belli. Onun için dua et. Umarım Rabbim Gönül ferahlığı verir size
Nasıl çözüm bulacağım yani şöyle çok fazla söyleniyor her şeyime karışıyor biraz bunalıyorum bir de ben kızınca diyorki eve erkek arkadaşını alıyordun ya şimdi ben geldim diye mi böyle yapıyorsun onu eve alamıyorsun diye ciddi adamsa seni istetsin nişan yapsın o seni sevmiyor diyor elin adamı için anneni üzdüğüne değer mi diyor
Onların kafa yapısı böyle ne yazık ki
İçlerinden gelen endişe sonucu böyle tepkiler verebiliyorlar
Haklısın anne ben bir gözden geçireyim de
Sen benden büyüksün elbette bir bildiğin vardır de
Olgun yanını göster ona
Özgür olmak istemen seni asla kötü evlat yapmaz 💔✨
Annen çok büyük bir kayıp yaşamış, o yüzden kaygılı ve kontrolcü davranıyor olabilir. Yine de senin de nefes almaya alanına ihtiyacın var.
Onunla sakin bir zamanda duygularını paylaşmayı dene. “Seni çok seviyorum ama bu kadar karışılınca geriliyorum” demen bile iyi bir başlangıç olur 🫶🙂
Cevap
3Cevap
belşlı bı yastan sonra ozfurulugede alsınca zor oluyo demı
Nasıl çözüm bulacağım yani şöyle çok fazla söyleniyor her şeyime karışıyor biraz bunalıyorum bir de ben kızınca diyorki eve erkek arkadaşını alıyordun ya şimdi ben geldim diye mi böyle yapıyorsun onu eve alamıyorsun diye ciddi adamsa seni istetsin nişan yapsın o seni sevmiyor diyor elin adamı için anneni üzdüğüne değer mi diyor
Kötü evlat değilsin çatışma durumu var sadece.
Nasıl çözüm bulacağım yani şöyle çok fazla söyleniyor her şeyime karışıyor biraz bunalıyorum bir de ben kızınca diyorki eve erkek arkadaşını alıyordun ya şimdi ben geldim diye mi böyle yapıyorsun onu eve alamıyorsun diye ciddi adamsa seni istetsin nişan yapsın o seni sevmiyor diyor elin adamı için anneni üzdüğüne değer mi diyor
Yapmaz ama çözüm bulmak seni de onu da rahatlatir
Nasıl çözüm bulacağım yani şöyle çok fazla söyleniyor her şeyime karışıyor biraz bunalıyorum bir de ben kızınca diyorki eve erkek arkadaşını alıyordun ya şimdi ben geldim diye mi böyle yapıyorsun onu eve alamıyorsun diye ciddi adamsa seni istetsin nişan yapsın o seni sevmiyor diyor elin adamı için anneni üzdüğüne değer mi diyor
Haklısın ama annen sonuçta dışarda özgürlük yaşa
ev tut o zaman annene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?